Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Cupe arrow Cupa Mix
Cupa Mix
Evaluare Utilizator: / 2
SlabExcelent 

Premize: Dupa o tentative nereusita de a respecta traditia organizarii primei cupe in cadrul sezonului de vara, Echipa MIX nu s-a lasat descurajata si revine in fata amatorilor de jocuri intelectuale cu o noua incercare. Asadar:
Numele evenimentului: Cupa MIX (reloaded)
Gazda: Echipa MIX
Tipul evenimentului:
Modesta si ordinara cupa de vara. Fara mari pretentii de originalitate si iesit din comun insa cu intrebari exceptional de bune.
Inceput: 16 august 2009, ora 12:00
Sfarsit: cand se termina intrebarile si/sau ne-alunga paza din local
Locul: Bier Platz, str. M. Eminescu, 55
Intrarea:
gratuit deocamdata, dar pana duminica nu-i exclus ca din diverse motive subiective costul intrarii ar putea echivala cu o bere pentru organizatori
Optiune pentru cei care vor lipsi:
puteti privi si chiar raspunde in regim live (cu o intarziere de maxim 5 secunde motivata de imperfictiunea vitezei de transmitere a datelor prin internet) pe www.privesc.eu

 

 

LOCUL I - ACORD
LOCUL II - LAREME
LOCUL III - ASACHI

Clasamentul Cupei Mix:

Loc

Echipa

I

II

III

Total

1

Acord

10

7

6

23

2

LAREME

8

8

6

22

3

Asachi

4

8

8

20

4-6

SER

4

6

6

16

4-6

Nuri

5

6

5

16

4-6

Maktub

4

8

4

16

7-8

10 Lei

6

5

4

15

7-8

Kakula

3

8

4

15

9-10

Chipitoc

6

6

2

14

9-10

Turnul Fantastic

4

4

6

14

11

A-Team

4

5

3

12

12-13

Olimp

6

2

3

11

12-13

Apeiron

6

4

1

11

14

The Strokes

1

5

4

10

15-19

Gladiolus

6

3

0

9

15-19

Coaliția

3

4

2

9

15-19

Boom

5

2

2

9

15-19

Tam-Tam-Tam

3

3

3

9

15-19

Sihaștrii

2

5

2

9

20-22

Zahăr Tos

5

2

1

8

20-22

Fado

1

5

2

8

20-22

Zeii cucului

3

4

1

8

23-24

Echipa 17

2

3

2

7

23-24

Moon Power

3

2

2

7

25-27

Freedom

4

1

1

6

25-27

Uranium

2

3

1

6

25-27

Magnet

3

3

0

6

28

Hyperpoint

1

3

1

5

29-30

Freedom 6

1

2

1

4

29-30

B3

1

3

0

4

31

A. D.

1

2

0

3

La Cupa au acumulat Jack-Pot-uri echipele: 10 lei (1 JP - 3p), Acord (1 JP - 3p), Nuri (1 JP - 3p).

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 8784

  Comentarii (84)
 84 Scris de Natan Garstea, la 30-08-2009 07:15
Mi-a placut pachetul de intrebari, primit o placere deosebita de la jocul de ieri. Merci mult organizatorilor.
 83 Scris de Natan Garstea, la 22-08-2009 13:43
Andrian, pur si simplu m-a mirat ca anume la aceasta intrebare ai comentat prima data pe site. Vroiam sa inteleg de ce. 
 
Si da, opinia mea ramine aceeasi.
 82 Scris de Macari Andrian, la 20-08-2009 11:00
Hmmm, Natan, resimt ceva iritare din partea ta , sau e o perceptie nefondata? 
In ceea ce priveste pachetul de intrebari de la recenta cupa, mai am unele rezerve la cateva din ele. Daca tu crezi ca doar postarea pe site a mesajelor legate de intrebarile jucate se constituie intr-o reactie, opinie, gand, idee, parere etc, cu privire la o intrebare jucata in clubul nostru , atunci avem intelegeri foarte diferite asupra procesului de comunicare. In ceea ce priveste intrebarile jucate de mine: din modesta mea experienta acumulata in cei 4 ani de cand sunt membru al clubului pot sa identific cel putin vreo duzina de intrebari intr-adevar foarte slabe, dei nu cred ca aici as pune intrebarea despre Ciclon. Mai mult de atat, din cate eu stiu site-ul nu a aparut decat cu vreo cativa ani in urma(cu sigurnata mai putin de 4 ani), asa ca poti fi sigur ca mi-am exprimat opiniile in mod verbal despre intrebarile jucate de destule ori , atat inaintea aparitiei lui cat si dupa lansarea acestuia. In ceea ce priveste rabdarea mea , te asigur ca e bine si e intreaga. In ceea ce priveste abtinerea mea de la comentariile pe site, cred ca e o problema ce priveste fiecare persoana, anumite rationamente m-au facut sa ma abtin de la ele, din cate vad am facut rau ca le-am ingnorat recent.Insa poti fi sigur ca la modul in care vad cum sunt primite coemntariile, opiniile mele, nu voi mai comenta intrebarile tale. In ceea ce priveste observatiile mele, raman ferm convins ca in limba romana denumirea gazului nu a fost nicidecum adaptata-daca gresesc ma poti oricand contrazice aducand o sursa unde as vedea si eu in româna Cyclon sau Zyclon B scris Ciclon B(afara evident de publicatiile cu greseli de tipar , daca or fi existand). Referitor la rigorile limbii române purem face presupuneri dar ne putem si informa pentru a nu lasa sa se strecoare inadvertente. Referitor la traditia istorica, din cate eu tin minte ea se refera la adaptarea termenului in decursul unei perioade mai mari de timp si nu de catre o singura persoana, ci de o colectiviatate. 
Despre rigorile limbii in care jucam iti pot aduce aminte ca regulile o calitate a oricaror reguli linvistice, de joc , etc, sunt coercitive si nu facultative. In ceea ce priveste limba romana Academia Romana spune clar ca regulile limbii romane sunt coercitive si nu fonetice.SA inteleg , ca la alcatuirea acestei intrebari nu ati folosit vreo sursa in limba romana, deci nu cred ca nu cunoasteti vreun text de limba romana(limba in care s-a desfasurat competitia la care a fost jucata intrebarea) unde denumirea gazuluiar ar fi "Ciclon" si nu Zyclon sau Cyclon. 
In cazul dat , "Cyclon" daca exista un asemenea cuvant in limba romana si "ciclon" sunt cel mult omofone insa nicidecum unul si acelasi cuvant adca omografe. Jocul la care a fost jucata intrebarea fiind bazat pe transmiterea raspunsurilor in forma scrisa, ma face sa spun inca o data ca termenul " clona " ar fi substitut 2 cuvinte simultan ceea ce este imposibil.  
Ai spus ca au raspuns 6 echipe , si ca acest fapt demonstreaza ca intrebarea e luabila , acest lucru insa nu absolva o intrebare de lipsa oricarei inadvertente. Intrebarea asta am luat-o si noi, raspunsul insa l-am scris deoarece nu eram suta la suta siguri ca in limba romana nu exista si varianat Ciclon pentru denumirea gazului. Intregul minut de discutii insa imi aduceam aminte de diferitele texte de limba romana in care denumire gazului era fie Cyclon B Sau Zyclon B nicidecum Ciclon B, eu m-am opus in cadrul discutiei sa scriem Ciclon (aici imi aduceam aminte de principialitatea pe fundal lingvistic acceptarii raspunsurilor la intrebarea nr. 3 despre cele 2 emoticoane, din cate vad vad era o principialitate selectiva) 
Natan , ma bucur ca vezi in rigorile logicii si limbii romane doar componenente facultative, si ca opinia ta ramane a fi aceasi.
 81 Scris de Natan Garstea, la 19-08-2009 21:39
Andrian, sa inteleg ca asta e unica intrebare cu cusur din tot pachetul, daca imi scrii despre ea. In afara de asta, inteleg ca e unica intrebare cu cusur din toate intrebarile pe care le-ai jucat pina acum, fiindca e prima data cind te expui pe site despre o intrebare. Sau intrebarea era atit de proasta, incit ti-a plesnit rabdarea si nu te-ai mai putut abtine? 
 
Referitor la esenta obiectiilor: o simpla cautare pe internet mi-a demonstrat ca denumirea acestui gaz se traduce in toate limbile pe care le-am identificat (engleza, franceza, italiana, spaniola, rusa). E si evident, la asa o denumire simpla imi pare ridicol sa pastrezi scrierea si pronuntia germana, cand este atit de asemanatoare acea din limba in care se face traducerea. Desigur, putem presupune ca romana este cea mai stricta limba din toate acestea si doar in ea nu se admite o astfel de traducere, dar mai degraba presupun ca in cazuri cind traducerea este evidenta, e o practica normala sa folosesti echivalentul din limba natala. 
 
Referitor la traditia istorica - da, se poate zice si asa. Informatia despre acest gaz o am inca de pe timpul sovietic, respectiv, era in moldoveneasca cu kirilice (nu cred ca pot scrie cum se scria in rusa, site-ul nostru are probleme cu fonturile, oricum, nu era cu Z). 
 
Cum n-ar fi, nu cred c vre-o echipa a avut la masa varianta Ciclon, si a respins-o fiindca gazul se scrie cu Z. Intrebarea este una frumoasa, si pentru jocul ciclon-anticiclon-ciclon b-clona sunt de acord sa jervesc niste rigori ale limbii daca ele nu afecteaza intelegerea si luarea intrebarii. Intrebarea a fost luata de 6 echipe, deci e perfect luabila. 
 
Daca as scrie acum inca o data aceasta intrebare, nu as schimba in ea nimic.
 80 Scris de Marcel Spataru, la 19-08-2009 20:13
Da referinte la Regulament? 
Da, in intrebare au fost facute unele interpretari (ca cea de traducere), insa acestea nu au depasit limitele inteligibilului si, cel mai important, nu au afectat interpretarea univoca a raspunsului corect. 
Astfel incat sper ca discutia se poarta asupra calitatii intrebarii, nu asupra validitatii ei.
 79 Scris de Ceban Maxim, la 19-08-2009 20:04
da mie intrebarea mi-a placut :) 
considerind ca toate echipele au avut aceleashi coditzii, validitatea intrebarii este decisa de majoritaea din echipa orgnizatorica (asta in caz ca nu avetzi instalat un regim autoritar ;)
IMHO 
 
Andrian, de fiecare data cind ridicam asha intrebari totul se termina cu: "organizatorii au decis ca asha este correct" :)
 78 Scris de Macari Andrian, la 19-08-2009 19:52
Natan , daca intrebarea ar fi fost citita in limba engleza ea ar fi fost aproape perfect corecta, insa din moment ce competia la care a fost citita a fost jucata in limba romana ,iar in romana denumirea gazului toxic folosit la Aushwitz si Treblinka- Zyclon B sau Cyclon B , ca si marea majoritate a substantivelor proprii , de altfel, nu se adapeaza ori traduc , doar decat in cazul unor alfabete diferite,sau a unor traditii istorice ,pe care in acest caz nu le intrevad(daca gresesc corecteaza-ma ),as dori sa subliniez o scapare a organizatorilor, ori cuvantul "clona" nu putea inlocui simultan 2 termeni, cuvinte:Ciclon si Zycoln sau Cyclon(plus ca denumirea exacta a gazului fie ca este in romana, rusa ,sau engleza trebuie insotita de litera "B")in cadrul uneia si aceleasi intrebari, fapt ce reiese din textul intrebarii.
 77 Scris de Octavian Sireteanu, la 19-08-2009 11:14
Eu deja presimt ce va scrie acusi Adrian.
 76 Scris de Natan Garstea, la 19-08-2009 10:42
Adrian, poftim: 
Surse: http://en.wikipedia.org/wiki/Cyclone; http://en.wikipedia.org/wiki/Anticyclone; http://en.wikipedia.org/wiki/Cyclone_B.
 75 Scris de Macari Andrian, la 18-08-2009 13:12
Am o rugamaninte fata de cei din echipa Mix:mi-ar fi foarte interesant sa vad sursa informatiei pentru intrebarea nr. 35 despre Ciclon. Va multumesc anticipat .
 74 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-08-2009 11:26
Am publicat pachetul de la Cupa, inclusiv si intrebarea cu mastile :) 
Gasiti pachetul in sectiunea Intrebari New.
 73 Scris de Octavian Sireteanu, la 18-08-2009 10:29
Am corectat rezultatul la Sihastrii.
 72 Scris de Veronica Vragaleva, la 18-08-2009 09:38
Sandu, deja le-ai facut publice!!!!! 
Oricum, ati fost foarte bravo si voi stiti asta.
 71 Scris de aliona S., la 17-08-2009 20:45
mesajul precedent din numele meu nu imi apartine. 
cineva are nevoie inca de putin timp pentru maturizare.
 70 Scris de Natan Garstea, la 17-08-2009 18:15
Da, la Sihastri e gresit indicat numarul raspunsurilor corecte - trebuie sa fie 9 in loc de 7. Cer scuze, corectam.
 69 Scris de Ceban Maxim, la 17-08-2009 17:45
frumoz ...
 68 Scris de Octavian Sireteanu, la 17-08-2009 17:02
Iulian, eu asa am primit rezultatele. Poate mai verifica o data cineva din Mix.
 67 Scris de Kotenko, la 17-08-2009 16:58
Si mie mi-a placut Cupa. Chiar interesante intrebari. si nu toate zaumnie :P Multumesc!
 66 Sihastrii
Scris de Iulian Gramatki, la 17-08-2009 15:45
Voi precis ati numarat la noi tot corect? :)
 65 Scris de Octavian Sireteanu, la 17-08-2009 14:35
Am publicat rezultatele Cupei Mix si am actualizat clasamentul Sezonului de vara.
 64 Scris de aliona S., la 17-08-2009 13:40
b3 deasemenea aduce multumiri echipei Mix !!! intrebarile au fost interesante , bauturi alcoolice s-au reclamat mai putin sh asta bucura :)  
sh din numele meu scria cineva de multe ori asha Sandu nu trebuia sa te pricalesti la comentariile cupei Acord :)  
PS: oricum tat as shii ghini
 63 Scris de Sandu COICA, la 17-08-2009 13:05
Mersi tuturor pentru apreciere! E foarte placut sa citesti cuvinte de lauda, mai ales cand ele vin nu doar de la acei care au mancat alune si inghetata nasharu ;) 
 
Veronica si Jenea, sper ca ne multumiti nu doar pentru ca sperati astfel sa ne determinati sa nufacem publice noile voastre numere de telefon :D
 62 Scris de Veronica Vragaleva, la 17-08-2009 12:44
Jenea Zolotko ca de obicei- direct si sincer!!!! 
Intr-adevar, mersi mult echipei MIX pentru organizarea evenimentului. 
Foarte frumoasa Cupa!!!
 61 Scris de Eugeniu Zolotco, la 17-08-2009 09:12
Un mare multumesc echipei MIX - intrebari foarte bune, scrise cu gust. Desi n-a fost nimic "iesit din comun", s-a resimtit "brand-ul" organizatorilor ;)
 60 Scris de Alina Dolghier, la 16-08-2009 22:56
Vitalie, foarte simplu :) 94 se aproximeaza la 90, da 90 poti sa aproximezi la 0 daca de luat pana la mie. Asa ca daca nu veneam nu era sa ma simt tare vinovata :p
 59 Scris de Alina Dolghier, la 16-08-2009 22:51
Multumesc echipei Mix pentru intrebari foarte bune :)
 58 Scris de Vitalie Surugiu, la 16-08-2009 19:52
Un grand mersi echipei Mix pentru aceasta cupa interesanta, cu intrebari destul de luabile shi in acelashi timp frumoase. 
 
In acelashi timp tin sa multumesc jucatorilor echipei Fantastic 7 pentru acceptarea ideii de comasare a echipelor noastre shi pentru un joc activ in cadrul Turnului Fantastic :) . Chiar mi-a placut ce a ieshit din aceasta contopire; un refresh la stilul de gandire shi de joc intotdeauna e binevenit.
 57 Scris de Ceban Maxim, la 16-08-2009 08:41
shi kakulla o sa incerce
 56 Scris de Viorel Chihai, la 16-08-2009 00:43
10 LEI
 55 Je
Scris de Boscanean Andrian, la 15-08-2009 19:05
A.D. vine :)
 54 Scris de Ion Verdes, la 15-08-2009 15:33
+ Zeii CUCului
 53 Scris de Adriana Pinzaru, la 15-08-2009 13:22
cred k vine si Deja Vu
 52 Scris de Olga Arama, la 15-08-2009 13:05
vine si GLADIOLUS :)
 51 Scris de Vitalie Surugiu, la 14-08-2009 22:50
Alina, interesant ce algoritm ai utilizat pentru a determina cu exactitate probabilitatea prezentei echipei Olimp la cupa Mix? ;)
 50 Scris de breahna Radu, la 14-08-2009 19:00
APEIRON
 49 Scris de Alina Dolghier, la 14-08-2009 17:51
Probabilitatea ca Olimp o sa vina a crescut pana la aproximativ 94%.
 48 Scris de Mihai Clapaniuc, la 14-08-2009 15:55
eu is membrul echipei AD
 47 Scris de butterfly butterfly, la 14-08-2009 15:50
B1...B2....B3 evolution of mind
 46 Scris de Ana Gurau, la 14-08-2009 01:46
bifidoc este acum the strokes. 
 
venim si asteptam intrebari bune!
 45 Scris de Victoria Munteanu, la 14-08-2009 00:38
Tam Tam Tam...tot se porneshte :p
 44 Scris de s eugen, la 13-08-2009 22:51
MAGNET soseshte
 43 Scris de Sandu COICA, la 13-08-2009 21:49
Draga Mihai Clapaniuc, 
 
La cupa MIX primim si acceptam orice fiinta umana, suntem total impotriva discriminarii de orice fel ;)
 42 pt mihai clapaniuc
Scris de Arina Levinschi, la 13-08-2009 21:07
dap cum :)
 41 ink o echipa
Scris de alex lebedev, la 13-08-2009 20:57
Freedom-six is back....capitan Victor Lebedev:)
 40 ^i Kolaphos vine!
Scris de Vitalie Surugiu, la 13-08-2009 20:14
^i Kolaphos vine!
 39 Scris de Mihai Clapaniuc, la 13-08-2009 19:47
Da dak string o echipa de incepatori si daca nu acumulam nici un punct, ne primiti??
 38 Aprinderea spiritelor - etapa 3 ;)
Scris de Sandu COICA, la 13-08-2009 14:01
Cei care din diverse motive nu vor avea posibilitatea de a se bucura de atmosfera extraordinara din cadrul cupei, alaturandu-se noua in minunatul local Bier Platz, pot sa urmareasca jocul, in regim live, pe internet la adresa privescDOTeu. 
 
Pe privescDOTeu paralel se va desfasura cupa MIX on-line. La care cei aflati acasa la fel vor putea raspunde la intrebari. O fisca ce urmeaza a va stimula sa participati la MIX on-line: avem premii si pentru castigatorul acestui concurs ;) Premiul nu este mai putin valoros si util decat premiile pentru cupa MIX propriu-zisa.
 37 Scris de Sandu COICA, la 13-08-2009 13:52
@Eugen - daca aveti cineva versiuni, sunteti bineveniti sa le scrieti pe pagina Echipei MIX, la comentarii. Sa vedem daca pana vineri cineva-si da seama ;) 
 
@Alex - Nu ai dreptate, cel putin in 2 privinte din afirmatia ta, mai incearca (doar ca pe pagina echipei MIX)
 36 Scris de alex lebedev, la 13-08-2009 13:12
eu cred ca sandu o gasit sponsorizare la Eventis;)))
 35 Scris de Eugeniu Zolotco, la 13-08-2009 12:09
Mai jos, Sandu a pus o intrebare de CUC: ce am inlocuit prin cuvintele "premiile in cadrul cupei MIX"?.  
Timp de gindire - pina la 16 august, ora 12:00 :)  
 
La mine a aparut deja o versiune... Sa vedem care va fi, totusi, raspunsul corect. 8)
 34 Scris de Alina Dolghier, la 13-08-2009 11:52
Posibil Olimp sau o particica de Olimp
 33 Scris de Sandu COICA, la 13-08-2009 10:54
Hai sa mai aprindem spiritele :) 
 
Premiile in cadrul cupei MIX vor fi neobisnuite in comparatie cu alte premii de la diverse jocuri organizate de CMJI. 
 
Aceste premii vor facilita comunicarea, chiar si la distanta, intre membrii echipei. Mai mult ca atat, comunicarea dintre ei va deveni mult mai ieftina pe o perioada de timp aproape nelimitata. 
 
Asa ca nu ratati cupa MIX. Asteptam inscriiele pe site!!!
 32 Scris de Corneliu Rosca, la 12-08-2009 20:49
Lasati-o mai moale cu definitiile din dictionar. Nu duc la nimic bun.
 31 Scris de Iulian Gramatki, la 12-08-2009 20:27
Sihastrii
 30 Scris de Pavel Novac, la 12-08-2009 13:23
A-TEAM
 29 @Iulia
Scris de alex lebedev, la 12-08-2009 12:03
MUltumesc mult:)
 28 Scris de Dumitru Popovici, la 12-08-2009 11:51
cel mai bine ar fi daca atzi avea definitzii shi le-atzi respecta, asha... pentru sine in relatziile cu altzii
 27 Scris de Sandu COICA, la 12-08-2009 11:09
Eugen, si pentru tine o definitie. 
 
UMÓR s.n. Înclinare spre glume i ironii, ascunse sub o aparen de seriozitate; manifestare prin vorbe sau prin scris a acestei înclinaii; p. ext. veselie, haz. f Categorie estetic ce const în sublinierea incompatibilitii i absurditii laturilor unor situaii în general fireti
 26 Scris de Eugene Zinkovsky, la 12-08-2009 10:53
Sandu, arogantza a precedat tuturor caderilor. 
succese
 25 Scris de Sandu COICA, la 12-08-2009 10:47
Viorel, mai vezi o definitie din aceeasi sursa :D 
 
REALITÁTE, realiti, s.f. Existen efectiv, obiectiv; fapt concret, lucru real, stare de fapt; În realitate = de fapt, efectiv, în adevr. 
 
:p :p :p
 24 Scris de Viorel Chihai, la 12-08-2009 10:37
Din http://dexonline.ro 
MODESTIE s.f. Insusirea de a fi modest; simt, sentiment care ne face sa nu exageram valoarea ideilor si a actiunilor noastre. [Gen. -iei. fr. modestie, it., lat. modestia].  
Modestie <> aroganta, fudulie, infatuare, infumurare, ingamfare, laudarosenie, trufie, vanitate
 23 Scris de Veronica Vragaleva, la 12-08-2009 10:07
Da ce-i cu MIX acestea? 
Sunt cei mai krutie? ;)  
Sandu, nu-ti face griji. 
Echipele se inregistreaza in ultima zi majoritatea. 
Plus o serie de echipe o sa vina pur si simplu. 
Ti-o zic din propria experienta ;)  
Totul o sa fie normal. 
 
PS: Dar medalii o sa aveti?
 22 Scris de Octavian Sireteanu, la 12-08-2009 10:01
Precis? Poate faceti o a doua runda in care echipa cu cele mai multe raspunsuri sa se bata cu echipa Mix?
 21 Scris de Sandu COICA, la 12-08-2009 09:28
Am o veste buna care sper sa incurajeze echipele sa se inscrie in numar mai mare la cupa. 
 
Spre deosebire de primele 2 cupe din sezonul de vara, va garantez ca la respectiva cupa, echipa MIX nu va castiga. Asadar aveti toate sansele de a castiga ;)
 20 Scris de Iulia Sirghi, la 12-08-2009 09:21
Sa speram Alex ! 
mult succes !
 19 MooN PoweR vine:)
Scris de alex lebedev, la 11-08-2009 23:47
MooN Power:)..sa speram ca evolutia d ela cupa la cupa sa se simta si la cupa MIX
 18 Scris de Vitalie Surugiu, la 11-08-2009 23:37
Turnul Alb vine, speram ca nu vom avea nishte business pleanuri mai sau la fel de importante ca la cupa Acord
 17 Scris de Viorel Chihai, la 11-08-2009 18:22
Hip Hip, Uraaa! Hip Hip, Uraaa! Hip Hip, Uraa Uraa Uraa! 
LAREME +1 ;)
 16 Scris de Ion Verdes, la 11-08-2009 17:31
Zeii CUC-ului
 15 Scris de Ileancik oduvancik, la 11-08-2009 17:07
Nuri
 14 Scris de Sandu COICA, la 11-08-2009 16:58
Aha, in cazul asta is maladtzi LAREME aishtea, chiar daca nu prea stiu sa accepte si reactioneze adecvat la infrangeri ;)
 13 Scris de mira anna, la 11-08-2009 16:53
FADO
 12 Scris de Kotenko, la 11-08-2009 16:45
Da' molodtsy LAREME aishtea ca asa un loc prikolinii o gasit, da? :)
 11 Scris de Tim AK_47, la 11-08-2009 15:54
SERRR
 10 Scris de konstantza dohotaru, la 11-08-2009 15:14
17 posibil.deshi nu e sigur
 9 Scris de Kotenko, la 11-08-2009 15:02
Maktub
 8 Scris de Ion Dodi, la 11-08-2009 14:39
LAREME
 7 Scris de aliona S., la 11-08-2009 14:29
B-3 se intoarce cu mai multa forta! 8)
 6 Scris de aliona S., la 11-08-2009 14:22
B-3
 5 Scris de Iurie Vlas, la 11-08-2009 14:18
BooM
 4 Scris de G G, la 11-08-2009 13:55
chipitoc..posibil
 3 Scris de Veronica Vragaleva, la 11-08-2009 13:08
Acord
 2 Scris de Octavian Sireteanu, la 11-08-2009 12:30
Asachi
 1 Scris de Sandu COICA, la 11-08-2009 12:14
Pentru a evita cazurile neplacute de insuficienta a materialelor distributive, rugam echipele care intentioneaza sa vina, sa anunte asta printr-un comment la acest anunt. 
 
Echipa MIX va multumeste anticipat si va asigura ca apreciaza enorm efortul depus de voi!

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >

Istoric Cupe

Campionatul Moldovei:
2008, 2007, 2006, 2005, 2004

Maratoanele CUC:
2008p, 2007t, 2007p, 2006t, 2006p, 2005t, 2005p, 2004t, 2004p, 2003t, 2003p, 2002t

Sezoanele de Vara:
2008: Mix, ContactGS, Intel
2007: Xperience, Nuri, Zombii, Acord, AsachiHyperion

Alte Cupe:
Cupa Liceelor: 2008
Cupa Universitatilor: 2008
Cupa Socrate: 2008, 2007
Playing Europe: 2007
Brain Interuniversitar: 2007
Cupa USM: 2003, 2002, 2001
Cupa de Filozofie: 2003, 2002, 2001
Cupa de Iarna: 2003, 2002

 
Advertisement

On-line

Avem 4 vizitatori online

Meniu Campionat