A douazecea sedinta elitara a avut loc la 1 iunie, la Clubul Decadence (disco La Roma Club). La eveniment au participat circa 40 de persoane. Au jucat 4 echipe: Echipa Mix (Campioana Clubului), Selectionata Clubului (selectata de Veronica Vragaleva), Echipa care si-a procurat locurile pentru CUCi si Echipa Magistrilor. Magistru a devenit Irina Breahna.
Prima s-a asezat la masa Selectionata Clubului (formata din Veronica Vragaleva, Olga Lopusanchi, Victor Bordian, Sergiu Gherghelijiu, Marina Botnaru si Alexandru Fala) care dupa un inceput putin nesigur a pierdut teren in fata lui Marcel, pana la scorul de 0-7. In final, echipa a reusit sa-si redreseze evolutia, insa nu a reusit decat un 4-10. In acest moment, unica posibilitate de a obtine titlul de Magistru pentru un jucator din echipa - era ca si celelalte echipe sa-si piarda jocurile. A doua echipa la masa a fost Campioana Clubului - Echipa Mix (formata din Sandu Coica, Natan Garstea, Cristian Capatana, Vera Turcanu, Octavian Ursu si Margareta Kotenko). In pofida tuturor straduintelor membrilor echipei, aceasta nu a reusit sa raspunda la nici o intrebare, terminand jocul cu scorul de 0-10. La un moment dat echipa a raspuns la doua intrebari din blits, dar s-a poticnit de a treia. Mix a avut si o sansa de a reveni, la o intrebare jucand pentru 5 puncte in cazul unui raspuns corect si 1 punct pierdut in cazul unui raspuns gresit. La al treilea joc a evoluat Echipa "pretendentilor" (formata din Octavian Sireteanu, Eugen Zinconschi, Irina Breahna, Andrian Macari, Vasile Trotiuc si Viorel Chihai). Aceasta a fost probabil cea mai tensionata partida, terminandu-se cu scorul de 10-9. In urma bonusului pentru castig, echipa a acumulat 38 de carte, putand fi intrecuta doar de o echipa ce ar fi castigat si ea jocul. A patra s-a asezat la masa Echipa Magistrilor (formata din Victor Lutenco, Sergiu Zamsa, Lina Acalugaritei, Andrei Lutenco, Ion Dodi si Iulia Zamsa). Ca si primele 2 echipe, echipa Magistrilor nu a reusit sa se impuna in fata intrebarilor lui Marcel si a pierdut cu scorul de 3-10. Astfel, cei prezenti in sala au inaintat 3 candidaturi pentru titlul de Magistru: Octavian Sireteanu, Irina Breahna si Vasile Trotiuc. In final, Marcel Spataru a desemnat-o pe Irina Breahna drept nou Magistru al Clubului.
A. Participantii
La sedinta vor participa echipe compuse din cate 6 jucatori. Iata aceste echipe:
1.Echipa Campionilor Componenta va fi desemnata de Sandu Coica, capitanul echipei Mix, castigatoare a Superligii din sezonul 2008 primavara 2.Selectionata Clubului Componenta va fi desemnata de Veronica Vragaleva, capitanul echipei Acord, cel mai bine clasata in ratingul general pe echipe 3.Echipa Pretendentilor Locurile in echipa vor fi oferite in baza de licitatie in schimbul CUCilor (vezi detalii in Banca CUC) 4.Echipa Magistrilor Echipa va fi alcatuita de cel mai recent Magistru care nu va juca pentru vreo alta echipa 5.Echipele de Vanatori Echipele vor fi compuse din ceilalti jucatori care nu vor fi repartizati in vreo echipa, care se vor autoorganiza in echipe de cate 6 persoane.Componenta echipelor va fi stabilita si anuntata inainte de inceputul Sedintei.
Nici un jucator nu poate evolua pentru doua echipe pe parcursul serii.Castigatoare devine echipa care la sfarsitul serii acumuleaza cele mai multe carte.
Magistru devine cel mai bun jucator al echipei castigatoare, desemnat de Crupier in urma consultarii salii.
B. Structura Sedintei
Sedinta Elitara este compusa din 4 jocuri de pana la 10 puncte si se desfasoara dupa principiile Carte Blanche. Un joc este compus din mai multe runde, atatea cate sunt nevoie pentru ca echipa sau crupierul sa acumuleze 10 puncte. O runda este compusa dintr-o intrebare sau mai multe pentru care echipa sau o anumita parte a echipei (in cazul blitsurilor) are un minut de gandire la dispozitie. In caz de raspuns corect echipa obtine numarul de puncte pus in joc. In caz de raspuns corect fara un minut de gandire, echipa economiseste un minut pentru discutiile ulterioare. Minutele astfel castigate nu sunt transmisibile intre echipe si intre jocuri. In caz de raspuns gresit punctele sunt castigate de crupier. Primele patru echipe mentionate mai sus (Echipa Campionilor, Selectionata Clubului, Echipa Predentilor si Echipa Magistrilor) se vor aseza la masa centrala la inceputul fiecarui joc. Ordinea in care echipele vor juca va fi trasa la sorti. Echipele isi pot pierde pe parcursul jocului locul la masa centrala (vezi mai departe - Vanatoarea), asftel incat si celelalte echipe pot fi incadrate in joc. Echipa care va castiga al zecelea punct aflandu-se la masa de joc va castiga jocul si cartele incolore care se cuvin pentru aceasta (vezi mai departe – Cartele).
C. Ruleta
Inainte de fiecare runda se va invarti ruleta cu 36 de sectoare (negru si rosu) + sectorul zero (verde). Daca bila nimereste pentru a doua oara consecutiv pe acelasi sector in timpul aceluiasi joc, se considera ca bila a nimerit pe sectorul zero (verde). In sectorul negru se disputa o runda pentru un punct si o carte noire. In sectorul rosu se disputa o runda pentru doua puncte si o carte rouge. In sectorul verde se disputa o runda pentru un punct si o carte verte sau o carte blanche, in cazul in care o carte verte era deja pariata pe acest sector.
Miza unei runde, atat in puncte cat si in carte, poate fi schimbata prin negociere intre crupier si echipe, in cazul in care ambele parti sunt de acord.
D. Cartele
In joc sunt 5 tipuri de carte: Carte Noire, Carte Rouge, Carte Verte, Carte Blanche si Carte Incolore.
Echipa care acumuleaza cel mai mare numar de carte la sfarsitul serii, indiferent de tipul acestora, este desemnata castigatoarea Sedintei. Toate echipele, inclusiv cele de vanatori, vor primi cate 2 carte noire si 2 carte rouge la inceputul jocului. Inainte de sedinta elitara Cartele Rouge si Cartele Noir pot fi procurate la pretul de 25 cuci bucata. Cartele nu pot fi procurate in schimbul cucilor in timpul Sedintei. Cartele nu pot fi trasmise intre echipe in timpul Sedintei.
Cartele sunt obtinute in paralel cu punctele pentru raspunsul corect. Ele pot de asemenea fi utilizate si in timpul jocului.
Cartele pot fi pariate inainte de fiecare runda pentru a castiga mai multe carte sau carte de valoare superioara (carte blanche in schimbul unei carte verte). Pariul se face inainte de rotirea ruletei si se considera castigat in cazul in care bila se opreste in sectorul de aceeasi culoare cu cartele, iar echipa castiga runda (raspunde corect). In cazul in care echipa a pariat carte noire sau carte rouge si a castigat atat pariul, cat si runda, ea va primi de patru ori mai multe carte decat a pariat. In caz de pariu incorect, cartele pariate sunt pierdute indiferent de raspunsul echipei. In caz de pariu corect dar raspuns incorect, echipa pierde cartele pariate.
Ex. Echipa a pariat 3 carte rouge. Bila s-a oprit pe sectorul rosu si echipa a raspuns corect. Echipa primeste 12 carte rouge (inclusiv cele pariate).In orice alte conditii echipa va pierde cele 3 carte rouge.
Cartele noire si rouge nu pot fi pariate in acelasi timp. Se pot paria maximum 5 carte noire sau carte rouge in acelasi timp. Carte verte se poate paria in paralel cu carte de alta culoare. Daca se pariaza o carte verte si bila nimereste pe sectorul zero sau pe un sector dinainte jucat in acelasi joc, atunci miza rundei o va constitui o carte blanche. O carte blanche poate fi pariata impreuna cu alte carte in calitate de asigurare – daca bila se opreste pe un sector de alta culoare decat a fost pariat, echipa va pierde carte blanche, dar va pastra celelalte carte pariate.
Ex. Echipa a pariat 5 carte noir si o carte blanche. Bila s-a oprit pe sectorul rosu. Echipa pierde carte blanche dar pastreaza cele 5 carte noir indiferent de rezultatul rundei.
Cartele pot de asemenea fi utilizate pentru a obtine minute aditionale de gandire: 10 carte noire sau 10 carte rouge – 1 minut aditional 1 carte verte sau 1 carte blanche – 1 minut additional
Carte blanche poate fi de asemenea folosita pentru a vana sau a-si pastra locul la masa centrala.
Carte incolore sunt carte virtuale oferite echipei care obtine victoria la masa centrala. Se ofera 20 carte incolore pentru castig, plus numarul de puncte diferenta inmultit cu 5 carte: Ex. O echipa va castiga cu scorul de 10-7. Ea va primi 20+(10-7)*5 carte incolore = 35 carte incolore
Tabelul cartelor:
Carte
Se castiga
Se pariaza
Se utilizeaza
Conteaza la sfarsitul sedintei
Carte Noire
Sectorul negru + raspuns corect
Maximum 5, nu se pariaza in paralel cu carte rouge. Miza: x4
10 carte – 1 minut aditional
x1
Carte Rouge
Sectorul rosu + raspuns corect
Maximum 5, nu se pariaza in paralel cu carte noir. Miza: x4
10 carte – 1 minut aditional
x1
Carte Verte
Sectorul zero / sector deja jucat + raspuns corect
Maximum 1. Miza: Carte Blanche
1 carte – 1 minut aditional
x1
Carte Blanche
Sectorul zero / sector deja jucat + raspuns corect + carte verte pariata
Maximum 1. Asigurare pentru celelalte carte
1 carte – 1 minut aditionalVanarea locului la masa centrala
x1
Carte Incolore
Victorie la masa de joc, dupa formula: 20+5*diferenta de scor
Nu se pariaza
Nu se utilizeaza
x1
E. Vanatoarea
O echipa isi poate pierde locul de la masa centrala, in cazul in care ea nu raspunde corect la o intrebare, iar una dintre celelalte echipe din sala, inclusiv echipele de vanatori, desemnata in urma procedurii de negociere inversa (vezi mai jos), va raspunde corect.
O echipa din sala va “vana” astfel locul echipei de la masa centrala, impreuna cu cartele puse in joc in runda respectiva, dar nu si punctele puse in joc. In runda respectiva punctele puse in joc sunt castigate de crupier, iar jocul continua de la scorul inregistrat la acel moment.
Ex. O echipa, la scorul de 5-3 in favoarea sa, raspunde gresit la o intrebare de 2 puncte cu 4 carte rouge miza. Echipa din sala, desemnata sa raspunda, ofera un raspuns corect. Echipa din sala va obtine cele 4 carte rouge si va continua jocul de la scorul de 5-5 la masa centrala.
Echipa care isi pierde locul de la masa centrala nu isi pierde cartele castigate pana atunci. Noua echipa de asemenea isi poate pierde locul de la masa de joc.
Procedura de negociere inversa: in timpul discutiei intrebarii de catre echipa din centru, echipele care vor dori sa raspunda vor ridica in sus un cartonas pe care echipa va scrie un numar de la 1 la 10. Cartonasele ridicate in sus vor fi acoperite astfel incat celelalte echipe sa nu vada ce sunt scrise pee le. Dreptul de a raspunde va fi oferit echipei care va avea inscris pe cartonas cel mai mare numar care nu se va repeta la celelalte echipe. In cazul in care nu va exista o asemenea echipa, dreptul de a raspunde nu se ofera nici unei echipe.
Ex. In timpul discutiei echipei din centru echipele din jur vor ridica cartonase.Trei echipe vor scrie cifra 9, o echipa va scrie cifra 8 si doua echipe vor scrie cifra 7. Echipa care va scrie cifra 8 va oferi un raspuns. In cazul in care doua echipe scriu numarul 10, trei echipe scriu numarul 9 si doua vor scrie numarul 7, dreptul de a raspunde nu va fi oferit nici unei echipe.
In cazul in care o echipa care nu este la masa de joc are o Carte Blanche, ea va scrie pe cartonas cifra 0 si va obtine locul la masa in mod automat (indiferent de raspuns) in schimbul cartei respective. In cazul in care echipa de la masa de joc are o Carte Blanche, ea isi poate recupera locul de la masa de joc imediat dupa ce acesta va fi vanat de o alta echipa, in schimbul acestei carte. Ea insa va pierde cartele puse in joc in runda respectiva, care vor fi oferite echipei care a raspuns corect.
De asemenea, echipa de la masa de joc va avea imunitate in primele 5 runde. In timpul imunitatii, echipele din sala vor putea “vana” doar cartele puse in joc, nu si locul echipei la masa centrala.
Numai utilizatorii inregistrati pot comenta. Te rog sa intri in sectiunea privata.