În zilele de 16-17 aprilie (sâmbătă - duminică) vor avea loc filmările pentru Sezonul IV şi V 2011. Filmarile vor avea loc la Moldova 1.
PROGRAMUL FILMĂRILOR
Sâmbătă, 16 aprilie 10:00 - Adunarea Echipelor. 10:30 - Sezonul IV Emisiunea 1 12:00 - Sezonul IV Emisiunea 2 13:30 - Sezonul IV Emisiunea 3 15:00 - Pauză 15:30 - Sezonul IV Emisiunea 4 17:00 - Sezonul IV Finala
Duminică, 17 aprilie 12:00 - Sezonul V Se vor filma 2 sau 3 emisiuni, în dependență de numărul echipelor înregistrate.
Echipele doritoare de a participa sunt rugate să se întegistreze printr-un mesaj la această ştire (Sunt disponibile 16 locuri pentru sâmbătă şi 16 pentru duminică). ATENŢIE: Echipele participante sunt obligate să fie prezente de la inceputul până la sfârşitul filmărilor.
DATA LIMITA DE INREGISTRARE A ECHIPELOR (prin comentariu la acest articol): joi, 14 aprilie, ora 22:00. Echipelor care se înregistreaza mai devreme li se va oferi prioritate în cazul în care vor fi mai multe echipe de a participa.
DESCARCA FORMULARUL PENTRU TEME Intrebarile pregatite de autori vor fi remunerate (20 lei per tema utilizata). IMPORTANT: Vor fi remunerate DOAR întrebarile care vor fi trimise în formularul de mai sus şi care vor respecta cerinţele acestuia. Temele trebuie să fie expediate pe adresa spatarum AT yahoo PUNCT com.
Echipele trebuie să respecte codul vestimentar: camaşă + pantaloni negri pentru baieţi, îmbracăminte în tonuri negru-alb-sur pentru fete. Echipelor care nu respecta codul vestimentar le poate fi refuzată participarea la competiţie.
Intr-o zi din primavara aceasta se planifica sa aiba loc cea mai grandioasa actiune social-ecologica din istoria Republicii Moldova - curatirea intregului teritoriu al tarii de gunoaie menajere. Cine il va curati? Tu, eu, si fiecare om ce traieste in aceasta tara!
Aceasta initiativa a fost luata de un grup de tineri voluntari care au format proiectul „Hai, Moldova!”, proiect ce ii atrage pe toti cei care vor sa participe la infaptuirea scopului sau principal - curatenie in toata tara, intr-o singura zi. Proiectul dat a fost implementat deja in 12 tari din lume, pionerul fiind Estonia. Acum a venit si rândul nostru. Pâna la marea zi, insa, mai sunt multe de pregatit. Asa ca implica-te si tu, oriunde nu te-ai afla in republica! Acceseaza site-ul www.hai.md si inscrie-te in echipa!
La 16 aprilie 2011 (sâmbătă), tot CUC-ul iese la curăţenie. Ora de întâlnire: 10:00 (Facem curat vreo 3-4 ore) Locul de întâlnire: Tipografie (intersecţia străzilor Florilor şi Bogdan Voievod) şi mergem să facem curăţenie în Parcul Calea Orheiului) După muncă, organizăm picnic cu tartine, CUC şi alte jocuri (fără gunoi).
Necesare: - mănuşi comode pentru strâns gunoiul - saci şi pungi pentru gunoi - haine şi încălţăminte comode - plapume pentru picnic
După luni de pregătire, am adus în sfârșit peste o sută de titluri de jocuri de societate (board games) în Moldova. Acestea se vând începând de ieri pe pagina www.joc.md, primul magazin de jocuri de societate din țara noastră.
Dacă nu știi ce sunt board game-urile (jocurile de societate) și cu ce se mănâncă ele, răspunsurile detaliate le găsești aici.
Toți membrii înregistrați ai Clubului Moldovenesc de Jocuri Intelectuale vor beneficia de o reducere de 5% pe site-ul www.joc.md.
În acest weekend (9-10 aprilie) va avea loc a 5-a etapa a Campionatului CUC XVIII.
ORGANIZAȚIONAL
Organizatorii etapei 4 sunt: SER (responsabili de etapă), Eliade, Bifidoc şi Oceanic Six. Rugăm echipele organizatoare din Ligi să expedieze pachetele de 25 intrebari pe adresa cumpanici.maxim AT gmail PUNCT com până joi seara. Cei 4 organizatori vor pregati un pachet de 50 întrebări care va fi jucat în SL şi Ligi şi un pachet de 40 întrebări care va fi jucat în Divizii.
Vor juca:
SAMBATA, ora 16.00, în Liceul Gaudeamus (Chişinău, Ciocana) Divizia A (Busuioc, LMP, Panama, Banda lui Papuc, Pride, Jamaica, OK, Vocabule) Divizia B (Fără nume, G6, Alarma, Varză, O2, ProPlus, Kolaphos) Divizia C (Placebo, Ellada, Ţânţarii, DST, Plagiat, Efectiv) Divizia D (The Penguins, Skittles, Lucky, Abricot, HTF, Tarabostes) Divizia E (Moon Power, Eclipse, HiCinci, Olimp, Circus, 5+1, Noii Golani) Înregistrarea în Divizii rămâne deschisă până la sfârşitul Campionatului.
DUMINICA, ora 15.00, in Liceul Gaudeamus (Chisinau, Ciocana) SL (Maktub, Asachi, Google-Moogle, Acord, SER, Boom, LAREME) Liga A (H5N1, Kakulla, Intel, Red Hot Chilli Fafers, GS, Media Point, Eliade) Liga B (Zombii, Magnet, Stop!Shi, WTH, Bifidoc, 10 Lei, Gladiolus) Liga C (Wikipedia, Kapra, 777, Turnul Alb, Oceanic Six, A-Team, Nuri)
Dacă ai idei interesante şi vrei să te implici în organizarea Taberei de Vară de Jocuri Intelectuale 2011 - te invităm să vii marti, 5 aprilie, ora 18.00, la Petit Cafe (Clădirea Bibliotecii Naţionale).
La şedinţă a doua se vor discuta: - Acceptarea candidaţilor; - Distribuirea responsabilităţilor; - Programul detaliat al Taberei; - Promovarea Taberei; - Planificarea cheltuielilor.
Consiliul Strategic s-a întrunit la data de 03.04.11 pentru a analiza contestaţia organizatorică înaintată de Marcel Spătaru. La şedinţă au fost prezenţi: Sandu Fală, Octavian Sireţeanu, Andrian Macari şi Ion Dodi. Vadim Culea a fost absent. Adunarea a întrunit cvorumul necesar.
În urma discuţiilor a fost votată (cu 3 voturi pentru – SF, OS şi ID şi 1 vot contra – AM) următoarea decizie: „Comisia de contestaţie a etapei a 2-a a fost atenţionată cu privire la încălcarea Regulamentului Campionatului şi a Ghidului pentru depunerea şi analiza contestaţiilor în ceea ce priveşte acceptarea unei contestaţii fără prezentarea răspunsurilor celorlalte echipe şi în ceea ce priveşte expunerea unui autor referitor la o contestaţie la propria întrebare. Necătând la aceste încălcări, Consiliul Strategic nu a considerat acţiunile comisiei drept o rea voinţă şi a respins solicitarea de a revoca comisia dată. Deciziile comisiei rămân în vigoare. De asemenea, Consiliul Strategic îndeamnă persoanele implicate în partea organizatorică a Campionatului să citească şi să cunoască Regulamentele ce ţin de acesta.”
În termen de 2 săptămâni, Consiliul Strategic se va întruni şi va vota modificările la Regulamentele ce ţin de Campionat, astfel ca acestea să corespundă necesităţilor şi cutumelor acceptate în Club. Până atunci aveţi ocazia să vă expuneţi părerea şi să propuneţi idei pentru perfecţionarea actelor respective şi diminuarea în acest mod a potenţialelor conflicte din Club.
În acest weekend (2-3 aprilie) va avea loc a 4-a etapa a Campionatului CUC XVIII.
ORGANIZAȚIONAL
Organizatorii etapei 4 sunt: Acord (responsabili de etapă), Red Hot Chili Fafers, WTH şi Turnul Alb. Rugăm echipele organizatoare din Ligi să expedieze pachetele de 25 intrebari pe adresa ce va fi indicată de echipa Acord până joi seara. Cei 4 organizatori vor pregati un pachet de 50 întrebări care va fi jucat în SL şi Ligi şi un pachet de 40 întrebări care va fi jucat în Divizii.
Vor juca:
SAMBATA, ora 16.00, în Liceul Gaudeamus (Chişinău, Ciocana) Divizia A (Busuioc, LMP, Panama, Banda lui Papuc, Pride, Jamaica, OK) Divizia B (Fără nume, G6, Alarma, Varză, O2, ProPlus) Divizia C (Placebo, Ellada, Ţânţarii, DST, Plagiat, Efectiv) Divizia D (The Penguins, Skittles, Lucky, Abricot, HTF, Tarabostes) Divizia E (Moon Power, Eclipse, HiCinci, Olimp, Circus, 5+1, Noii Golani) Înregistrarea în Divizii rămâne deschisă până la sfârşitul Campionatului.
DUMINICA, ora 15.00, in Liceul Gaudeamus (Chisinau, Ciocana) SL (Maktub, Asachi, Google-Moogle, Acord, SER, Boom, LAREME) Liga A (H5N1, Kakulla, Intel, Red Hot Chilli Fafers, GS, Media Point, Eliade) Liga B (Zombii, Magnet, Stop!Shi, WTH, Bifidoc, 10 Lei, Gladiolus) Liga C (Wikipedia, Kapra, 777, Turnul Alb, Oceanic Six, A-Team, Nuri)
În ziua de 2 aprilie (sâmbătă) vor avea loc filmările pentru Sezonul III 2011. Filmarile vor avea loc la Moldova 1.
PROGRAMUL FILMĂRILOR Sâmbătă, 2 aprilie 10:30 - Adunarea Echipelor. 11:00 - Emisiunea 4 Sezonul III 12:30 - Emisiunea finală Sezonul III
Echipele doritoare de a participa sunt rugate să se întegistreze printr-un mesaj la această ştire (Sunt 4 locuri disponibile). ATENŢIE: Echipele participante sunt obligate să fie prezente de la inceputul până la sfârşitul filmărilor.
DATA LIMITA DE INREGISTRARE A ECHIPELOR (prin comentariu la acest articol): joi, 31 martie, ora 22:00. Echipelor care se înregistreaza mai devreme li se va oferi prioritate în cazul în care vor fi mai multe echipe de a participa.
DESCARCA FORMULARUL PENTRU TEME Intrebarile pregatite de autori vor fi remunerate (20 lei per tema utilizata). IMPORTANT: Vor fi remunerate DOAR întrebarile care vor fi trimise în formularul de mai sus şi care vor respecta cerinţele acestuia. Temele trebuie să fie expediate pe adresa spatarum AT yahoo PUNCT com.
Echipele trebuie să respecte codul vestimentar: camaşă + pantaloni negri pentru baieţi, îmbracăminte în tonuri negru-alb-sur pentru fete. Echipelor care nu respecta codul vestimentar le poate fi refuzată participarea la competiţie.