Sedinta Elitara XLI |
La data de 29 septembrie 2018, sâmbăta, de la ora 18:00 va avea loc Şedinţa Elitară XLI, organizată de Clubul Moldovenesc de Jocuri Intelectuale. După mai bine de opt ani, evenimentul revine la o atmosferă de gală în La Roma Club (str. Albișoara 40/1). Cronica: Pe 29 septembrie 2018 a avut loc a 41-a Ședință Elitară a Clubului Moldovenesc de Jocuri Intelectuale. În jocurile de calificare au evoluat 3 echipe. Prima s-a așezat la masă o echipă mixtă a magiștrilor și pretendenților, care a făcut câteva greșeli tehnice și a pierdut duelul cu scorul de 2-6. A urmat o altă echipă formată după același principiu, care chiar dacă a tras câteva întrebări ceva mai complicate, s-a descurcat mai bine și a învins cu scorul de 6-4. Ultimii au fost supuși testului campionii – membrii echipei SER. Aceștia au ajuns destul de aproape de un rezultat pozitiv, însă în cele de urmă au fost înfrânți, cu scorul de 4-6. Astfel, în finală au ajuns în componență deplină cei din a doua echipă mixtă (căpitan – Sandu Cojocari). Meciul a fost strâns până în ultima clipă, ajungându-se la un scor de 5-5. Echipa s-a mobilizat și a luat ultima întrebare, câștigând cu scorul de 6-5. Astfel, urma să fie ales un nou Magistru. După consultarea publicului, Andrian Macari a fost declarat cel mai bun jucător al serii și a primit titlul de Magistru. De asemenea, Orest Dabija a fost declarat cel mai bun autor de întrebări. Structura jocului: Seara va fi compusă din 3 semifinale şi 1 finală (există posibilitatea unei schimbări). În semifinale vor juca 3 echipe, ordinea fiind trasă la sorți: 1. Echipa mixtă 1 (2-3 magiștri, 2 jucători din sală, 2-3 jucători recomandați) 2. Echipa mixtă 2 (2-3 magiștri, 2 jucători din sală, 2-3 jucători recomandați) 3. Echipa campioană - SER. Recomandările, de asemenea, le puteți expedia pe adresa spatarum PE yahoo PUNCT com până la începutul evenimentului. După fiecare joc semifinal va fi desemnat: a) În cazul în care echipa a câştigat, cel mai bun jucător (desemnat de către public). b) Indiferent de rezultat, cel mai bun autor de întrebare (desemnat de către echipă). În finală va juca o echipă formată după următorul principiu: 1. Dacă toate echipele au câştigat, echipa finală va fi formată din 3 jucători din echipa care a câştigat cu cea mai mare diferenţă de scor şi câte 2 din celelalte echipe. Reprezentaţii vor fi cei 3 jucători care au fost declaraţi cei mai buni + colegi aleşi de aceştia. 2. Dacă au câştigat 2 echipe, echipa finală va fi formată din 4 jucători din echipa care a câştigat cu cea mai mare diferenţă de scor şi 3 jucători din cealaltă echipă. Reprezentaţii vor fi cei 2 jucători care au fost declaraţi cei mai buni + colegi aleşi de aceştia. 3. Dacă doar o echipă a câştigat, aceasta va juca în finală în componenţă deplină. 4. Dacă nicio echipă nu a câştigat, echipa finală va fi formată dintre cei prezenți în sală și n-au jucat la masă. * În scop de departajare, în cazul aceluiași scor va avea avantaj echipa care a jucat mai târziu. Desfăşurarea jocului: Fiecare semifinală va reprezenta un duel între echipă şi Club, desfăşurat până când una dintre părţi acumulează 6 puncte (există posibilitatea, în cazul utilizării regulii speciale, ca echipa să depăşească 6 puncte). Fiecare întrebare valorează 1 punct. Finala se va juca până la 7 puncte. Regulă specială: - O dată pe joc, echipa poate juca o rundă specială, alegând una dintre următoarele posibilități: a) Lăsa la masă un singur jucător, care să joace împotriva Clubului. În caz de câştig, echipa obţine 3 puncte, iar în caz de pierdere – Clubul obţine 1 punct. b) Lăsa la masă 3 jucători, care să joace împotriva Clubului. În caz de câştig, echipa obţine 2 puncte, iar în caz de pierdere – Clubul obţine 1 punct. Desemnarea magistrului: Un magistru este desemnat în cazul în care echipa învinge în jocul final. Magistrul este desemnat de crupier în urma propunerilor şi voturilor din sală, dintre jucătorii care au câştigat în finală. Numai utilizatorii inregistrati pot comenta. Vizualizari: 3648
Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4 |
< Precedent | Urmator > |
---|