Acasa CUC Elitar Erudit Cafe Brain Ring Tabara Comunitate Odyssey In English Devino membru Oferta

Syndicate

Acasa arrow Blog arrow Clarificarile Consiliului Strategic

INTRODU CONTINUT IN BLOG !
(legaturi catre textele tale vor fi afisate pe pagina profilului tau)

 
Clarificarile Consiliului Strategic
Evaluare Utilizator: / 0
SlabExcelent 

Pe 12 martie 2009, Consiliul Strategic s-a intrunit pentru a discuta si a clarifica anumite aspecte ce tin de interpretarea Regulamentului Campionatului si a Codului Jocului Intelectual de Echipa cu Timp Fixat.

Aceste interpretari si completari au fost aprobate de Consiliul Strategic si trebuie sa fie considerate norma:

1. Echipa organizatoare din Superliga are rolul de a desemna Comisia de Contestatii. Ea trebuie sa anunte componenta Comisiei de Contestatii cu o zi inainte de desfasurarea etapei din Campionat.

2. Pe durata desfasurarii etapei echipa organizatoare din Superliga, la fel ca si echipele organizatoare din Ligi, are doar rolul de Juriu al Jocului. Atributiile sale in calitate de Comisie de Contestatie incep dupa terminarea etapei si anuntarea rezultatelor preliminare.

3. La sfarsitul etapei fiecare echipa organizatoare din Superliga si din fiecare Liga este obligata sa anunte toate rezultatele inregistrate in acea etapa. In cazul greselilor tehnice, ele vor fi corectate pe loc si rezultatele modificate vor fi reanuntate. Ultimile rezultate anuntate la sfarsitul etapei nu pot fi modificate decat in baza contestatiilor depuse de echipe in mod regulamentar, in conformitate cu procedura descrisa in Capitolul XIV al Regulamentului Campionatului si detaliata in Ghidul pentru Depunerea si Analiza Contestatiilor.

4. Din punctele de mai sus, precum si in baza Articolului 2.2.1 din Codul Jocului Intelectual de Echipa cu Timp Fixat, reies urmatoarele:

Echipele nu pot depune contestatii importiva acceptarii raspunsurilor altor echipe.

Echipele organizatoare, in rolul lor de Juriu al Jocului, nu au atributii de anulare a intrebarilor pe baza greselilor factologice. Ele pot totusi decide inlocuirea intrebarilor in baza greselilor tehnice.

Greseala factologica se considera greseala care este prezenta in textul scris al intrebarii. Daca o greseala a fost comisa in timpul citirii (s-a citit gresit o data, de exemplu), aceasta se considera greseala tehnica.

Comisia de Contestatii nu se poate autosesiza referitor la contestatii. Toate deciziile sunt luat doar in baza contestatiilor regulamentare ale echipelor.

5. Fiecare grup din Campionatul CUC - Superliga, Liga A, Liga B, Liga C si fiecare Divizie in parte este privit ca o subcompetitie separata. De aici reiese:

Ratingul pe echipe considera aceste grupuri drept subcompetitii separate, de aceea evolutia unei echipe este comparata in rating doar cu evolutia echipelor din acelasi grup. Acelasi lucru se refera si la calculul intrebarilor scolaresti si a intrebarilor sicrie.

Echipele organizatoare din fiecare grup, Superliga, Liga A, Liga B, Liga C, au rol de Juriu al Jocului, cu atributiile care reies din Articolul 1.1.2. si Capitolul 1.3. al Codului Jocului Intelectual de Echipa cu Timp Fixat. In speta echipele organizatoare au dreptul de a decide in prima instanta referitor la corectitudinea raspunsurilor echipelor, dar nu au atributii de a raspunde la contestatii.

Greselile tehnice comise de echipele organizatoare si deciziile de inlocuire a intrebarilor se rasfrang doar asupra grupului in care a fost comisa greseala.

Criteriile de acceptare a raspunsurilor, atat cele utilizate de Juriul Jocului, cat si cele care reies din deciziile Comisie de Contestatie se refera la fiecare grup in mod separat, in conformitate cu Articolul 2.2.5 si alte articole relevante din Codul Jocului Intelectual de Echipa cu Timp Fixat. In consecinta - decizia de acceptare a unui raspuns luata de catre Comisia de Contestatii se rasfrange asupra tuturor echipelor care au dat raspunsuri similare in grupul respectiv (Superliga, Liga A, Liga B, Liga C sau fiecare Divizie in parte), dar nu si asupra altor echipe din alte grupuri care au dat raspunsuri similare.

6. Exceptie de la regula enuntata in punctul 5. fac intrebarile care sunt considerate incorecte si respectiv anulate de catre Comisia de Contestatii. In asemenea cazuri, intrebarea se considera anulata in toate grupurile in care a fost jucata.

7. Pentru a asigura buna desfasurare a jocului, redactorii pachetelor de intrebari (echipa din Superliga sau alti redactori, dupa caz) trebuie sa prevada un anumit numar de intrebari de rezerva, care vor fi utilizate in cazul greselilor tehnice. Se recomanda includerea a 2-3 intrebari de rezerva intr-un pachet de 50 de intrebari.

8. Comisia de Contestatii poate accepta contestatii de la echipe daca acestea au fost trimise prin alta cale decat prin formularul de pe site sau cu o intarziere nesemnificativa, daca acestea sunt justificate de cauze obiective. Comisia de Contestatii trebuie sa mentioneze aceste devieri obiective in decizia sa finala. Obiectivitatea intarzierii sau a trimiterii formularului pe alta cale decat prin formularul de pe site este stabilita in prima instanta de Comisia de Contestatii si este irevocabila daca in termen de 24 de ore de la expirarea termenului de expunere a deciziei de catre Comisia de Contestatii (adica pana miercuri 24:00) o plangere nu este formulata de catre o echipa pe adresa Consiliului Strategic. Doar in cazul unor asemenea plangeri si doar in cazul in care Consiliul Strategic decide ca devierile nu au fost cauzate de motive obiective, el poate revoca decizia Comisiei de Contestatii.

9. Oricine poate depune o plangere la adresa Consiliului Strategic referitor la nerespectarea procedurilor de catre Comisia de Contestatii (de exemplu, in cazul in care o contestatie a fost precautata, desi la etapa nu a fost depus un preaviz pentru constestatie) in termen de 24 de ore de la expirarea termenului limita de expunere a deciziei Comisiei de Contestatii. In cazul in care Consiliul Strategic este de acord cu faptul ca procedura nu a fost respectata, iar incalcarile nu au motive obiective, el poate revoca deciziile Comisiei de Contestatii care s-au luat cu asemenea incalcari. 

10. Oricine poate depune o plangere disciplinara la adresa Consiliului Strategic referitor la activitatea Comisiei de Contestatii (de exemplu, in cazul in care banuieste Comisia de partinire) in termen nelimitat. In cazul in care Consiliul Strategic este de acord cu plangerea depusa, el poate penaliza disciplinar membrii Comisiei de Contestatii. Consiliul Strategic insa nu poate revoca deciziile Comisiei de Contestatii in baza unor asemenea plangeri.

11. Intarzierea expunerii deciziei Comisiei de Contestatii nu se rasfrange asupra validitatii deciziei. Insa in cazul intarzierii deciziei Comisiei de Contestatii toate termenele de depunere a plangerilor impotriva acestor decizii, de exemplu cel prevazut in punctul 9 si punctul 10, precum si termenul de depunere a notificarilor conform Cazului 3 prevazut de Ghidul pentru Depunerea si Analiza Contestatiilor se decaleaza si constituie 24 de ore de la momentul expunerii deciziei de catre Comisia de Contestatie. 

12. Deciziile Comisiei de Contestatii sunt irevocabile daca procedura de depunere a contestatiilor si luare a deciziilor, asa cum este ea expusa in Regulamentul Campionatului, in Ghidul de Depunere a Contestatiilor, precum si in prezentele Clarificari ale Consiliului Strategic, a fost respectata sau in cazul in care pana la expirarea termenului de depunere a plangerilor (24 de ore de la expirarea termenului de exprimare a Comisiei de Contestatii sau 24 de ore de la exprimarea Comisiei de Contestatii in caz de intarziere a acesteia) nu a fost depusa nici o plangere sau Consiliul Strategic nu s-a autosesizat.

13. Autosesizarile Consiliului Strategic trebuie sa se faca in aceeasi termeni ca si depunerile plangerilor.

14. De asemenea, Consiliul Strategic a decis prelungirea termenului de depunere a contestatiilor pana la ora 12.00 (miezul zilei) a doua zi dupa desfasurarea etapei. Aceasta modificare este introdusa in Regulamentul Campionatului si este valabila incepand cu etapa a treia a Campionatului primavara 2009.

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 2568

  Comentarii (19)
 1 Scris de Marcel Spataru, la 15-03-2009 11:04
Of. Textul de mai sus nu este scris pentru ca deciziile comisiei nu sunt obiective.  
De oriunde si pe oricine am pune in Comisia de Contestatii, clarificari privind greselile tehnice, drepturile organizatorilor, termenele de depunere a contestatiilor, termenele de analiza si comunicare a deciziilor, procedurile de contestare a acestor decizii vor fi necesare oricum.
 2 Scris de Dabija Orest, la 15-03-2009 10:35
evident pe cineva din ekipa GS :)  
da fostii kuchisti de peste hotare nu ar putea sa formeze o comisie de contestatii? ei ar fi poate mai obiectivi nefiind conectati la tensiunile interne...
 3 Scris de Octavian Sireteanu, la 15-03-2009 09:36
Si pe cine propui pentru 2009? :)
 4 Scris de Dabija Orest, la 15-03-2009 09:00
da n-ar fi mai simplu de preluat un model dictatorial in privinta contestatiilor? alegem anual cate un "sef" care va analiza si da decizii la toate contestatiile... iar cei potrivnici vor fi aspru pedepsiti, si toti va tebui sa respecte sefu din suflet, care este :p
 5 Scris de Marcel Spataru, la 15-03-2009 00:05
Daca ar renunta toti sa faca contestatii, am trai intr-o lume mai frumoasa.  
Si daca din robinete ar curge lapte, iar tigarile ar fi inofensive...
 6 Scris de Marcel Spataru, la 15-03-2009 00:03
2Alina - nu-s ele chiar asa de complicate. Daca vrei, ti le explic in mod privat ;) 
2Andrei - "esti prea tanar" este argument in dependenta de teza. De exemplu, "esti prea tanar ca sa bei alcool" USA sau "esti prea tanar ca sa devii presedinte". Cand i-am scris lui Iulian m-am referit la faptul ca el inca mai crede ca in cuc oamenii se pot intelege pasnic fara a avea reguli la dispozitie. Si eu am crezut candva in asta.
 7 Scris de Arina Levinschi, la 14-03-2009 23:20
Da mie imi pare ca regulile is clare.... dara asta de la vopseaua de par neagra, asha iese?...
 8 Scris de Alina Dolghier, la 14-03-2009 22:12
Poate eu am cap de blondinka, da mai degraba as renunta sa fac contestatii in general, decat sa pricep toate regulile acestea. Mai bine sa pierd un punct decat doua ore si trei aspirine :) 
 
Poate facem mai simplu: in caz de litigii, partile ce nu au ajuns la numitor comun se iau la bataie. Cine a ramas cu mai multi dinti se declara invingator :D
 9 Scris de Andrei Lutenco, la 14-03-2009 19:50
eu, asta, subscriu. 
Iulian, apropos, nu exista un Cod Administrativ :) 
Marcel, "esti prea tanar" nu e argument :P  
Octav, succes si rabdare la compunerea intrebarilor 
Arina, salut!
 10 Scris de Marcel Spataru, la 13-03-2009 22:31
Iulian, esti prea tanar ca sa-ti dai seama ca sufletul si bunul simt al oamenilor difera si ca anume el este cauza principala a tuturor problemelor. 
Lipsa regulilor clare este cauza majoritatii conflictelor, care au fost multe in club pana acum. Foarte multe. Extrem de multe. 
Cat despre Cod, de la prima lui publicare oficiala in acesta nu a fost adaugat nici un cuvant, asa ca nu vad de ce v-ar deranja ca el s-ar mari in volum. 
Sfatul meu e, daca aveti de gand sa jucati inca cativa an in Club, cititi, incercati sa intelegeti si sa respectati regulile care exista, ca sa nu fie nevoie de altele.  
Succese!
 11 Scris de Iulian Gramatki, la 13-03-2009 22:18
Edit: formalisti* :D, ma gandeam la "decizii formaliste".
 12 Scris de Iulian Gramatki, la 13-03-2009 22:15
Poate n-am dreptate, dar imi pare ca nu-i bine sa fim ca americanii. Degraba Codul Jocului Intelectual va fi mai lung deeat Codul Administrativ. 
 
Consider ca nu trebuie sa fim formaliste si ca deciziile trebuie sa vina mai mult din suflet si din bunul simt.
 13 Scris de Arina Levinschi, la 13-03-2009 18:17
Da mie imi place birocratzia asta, in schimb o sa fie cu mult mai putzine cazuri neplacute :)
 14 Scris de Marcel Spataru, la 13-03-2009 18:04
Iulian, esti sigur ca stii diferenta intre birocratie si reguli?
 15 Scris de Iulian Gramatki, la 13-03-2009 17:05
Cata birocratie...
 16 Scris de Octavian Sireteanu, la 13-03-2009 16:15
Bine, accept si partea pe care n-am inteles-o.
 17 Scris de Marcel Spataru, la 13-03-2009 15:40
Octavian, textul trebuie subsemnat integral.  
Care parte nu este clara?
 18 Scris de Octavian Sireteanu, la 13-03-2009 15:22
Eu accept. Cel putin partea pe care am inteles-o. :)
 19 Scris de Marcel Spataru, la 13-03-2009 14:26
Rog toti membrii Consiliului Strategic: 
1. Sa subsemneze aceste clarificari si completari in cazul in care sunt de acord cu textul de mai sus. 
2. Sa subsemneze si sa intareasca in calitate de norma procedurile detaliate in Ghidul de Depunere a Contestatiilor.

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent
Advertisement

On-line

Avem 12 vizitatori si 3 membri online

Meniu Campionat