Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Documente arrow Regulament Cupa Interuniversitara "Brain Ring ASET 2007"
Regulament Cupa Interuniversitara "Brain Ring ASET 2007"
Evaluare Utilizator: / 2
SlabExcelent 

Cupa Interuniversitara la Brain Ring 2007 este o competitie deschisa echipelor reprezentand univesitatile din Moldova. 

I.                   Organizatori

Organizatori ai competitiei sunt Clubul Moldovenesc de Jocuri Intelectuale si Compania ASET International.
Toate deciziile referitoare la organizarea competitiei si participanti sunt luate de Comitetul de Organizare, in componenta:
-          Marcel Spataru
-          Mihai Garnet
-          Irina Breahna
Deciziile referitoare la situatii de joc vor fi luate de juriul concursului, care va fi anuntat inainte de fiecare etapa. 

II.                Participantii

Vor participa la concurs 48 de echipe reprezentand universitatile din Moldova.
O echipa este compusa dintr-un capitan si 5 jucatori. O echipa are dreptul de a inregistra si doi jucatori de rezerva.
Echipele trebuie sa fie compusi din studenti ai aceleeasi universitati.
Intr-o echipa pot fi maximum 2 masteranzi!

Prioritate va fi oferita echipelor compuse in exclusivitate din studenti.
Pentru a participa, echipele trebuie sa se inregistreze completand formularul disponibil pe site-ul www.cuc.md pana pe data de 4 noiembrie 2007.
Formularul este disponibil aici. 
Prioritate se va oferi primelor echipe inregistrate, dar se va lua in consideratie si formula de repartizare a echipelor pe universitati:
USM si ASEM – 30%
ULIM, UTM si USMF – 30%
UASM, INEFS, Universitatea Pedagogica “Ion Creanga”, Universitatea Slavona – 30%
Universitatea din Balti, Universitatea din Cahul, Universitatea din Tiraspol – 10%
Lista definitiva a celor 48 de echipe participante va fi anuntata la 5 noiembrie 2007. 

III.             Desfasurarea competitiei

Competitia se va desfasura pe parcursul a cinci saptamani, dupa cum urmeaza:
6 noiembrie – Deschiderea si primul joc preliminar
13 noiembrie – Al doilea joc preliminar
20 noiembrie – Al treilea joc preliminar
27 noiembrie – Al patrulea joc preliminar
5 decembrie – Turneul final 

IV.               Jocurile preliminare

La un joc preliminar participa 12 echipe.
Jocul preliminar consta din 3 runde, in urma carora se se stabilesc 2 echipe calificate pentru finala.

Faza 1/32: In prima runda cele 12 echipe sunt repartizate, dupa tragere la sorti, in patru grupe de cate trei echipe. Grupele se vor numi: A, B, C si D. 
Tragerea la sorti va avea loc inainte de fiecare joc preliminar din toate echipele care inca nu au intrat in concurs.
La tragerea la sorti se va tine cont de institutiile reprezentate de echipe, pentru a evita pe cat de mult posibil ca doua echipe reprezentand aceeasi universitate sa fie repartizate in aceeasi grupa.
In faza grupelor, echipele disputa cate un joc direct de 5 intrebari cu fiecare echipa din grupa.
Pentru victorie ehipele obtin 3 puncte, iar pentru egalitate – 1 punct.
Cele mai bune doua echipe din grupa se califica pentru a doua runda ale jocurilor preliminare.
Criteriile de departajare ale echipelor in grupa, in ordine descrescatoare:
-          numarul de puncte
-          diferenta dintre raspunsuri corecte si raspunsurile adversarilor (punctaveraj)
-          numarul de raspunsuri corecte
-          jocuri suplimentare la decizia juriului

Faza 1/16: Cele 8 echipe calificate (cate 4 din fiecare grupa) vor fi repartizate in patru perechi, dupa cum urmeaza:
I:A1-B2, II:A2-B1, III: C1-D2, IV: C2-D1,
in care litera indica grupa iar cifra reprezinta locul ocupat de echipa in grupa respectiva.
Perechile disputa cate un joc eliminatoriu de 7 intrebari.
In caz de egalitate dupa 7 intrebari se joaca intrebari suplimentare dupa principiul mortii subite.
Echipele invingatoare se califica in urmatoare faza a competitiei.                  

Faza 1/8: Cele 4 echipe invingatoare in faza precedenta sunt repartizate in doua perechi, respectiv I-III, II-IV, in care cifra romana reprezinta numarul perechii din faza precedenta.
Perechile disputa cate un joc de 9 intrebari. Cele doua invingatoare se califica pentru jocul final.
In caz de egalitate dupa 9 intrebari se joaca intrebari suplimentare dupa principiul mortii subite. 

V.                  Turneul final

Turneul final consta din trei runde: patrimile, semifinala si finala.

Faza 1/4: Cele 8 echipe calificate dupa jocurile preliminare vor fi impartite, conform tragerii la sorti in patru perechi: A, B, C si D.
Perechile disputa cate un joc eliminatoriu de 7 intrebari.
In caz de egalitate dupa 7 intrebari se joaca intrebari suplimentare dupa principiul mortii subite.
Echipele invingatoare se califica in urmatoare faza a competitiei.

Faza 1/2: Cele 4 echipe calificate dupa jocurile preliminare vor fi impartite in doua perechi: A-B, C-D, in care literele indica invingatoarea perechii din patrimi.
Perechile disputa cate un joc eliminatoriu de 9 intrebari.
In caz de egalitate dupa 9 intrebari se joaca intrebari suplimentare dupa principiul mortii subite.
Echipele invingatoare se califica in finala competitiei.

Finala: Finala se disputa dintr-o runda din 11 intrebari. In caz de egalitate dupa 11 intrebari se joaca intrebari suplimentare dupa principiul mortii subite.
Echipa invingatoare devine Campioana Turneului. 

VI.               Regulamentul jocului Brain-Ring

Jocurile se disputa dupa formula clasica a jocului Brain-Ring.
Echipele sunt compuse din cate 6 jucatori care se afla in jurul unei mese dotate cu un buton pentru semnalizarea raspunsului.
Conducatorul jocului citeste intrebarea si dupa ce anunta pornirea timpului, echipele au un minut pentru discutii si raspuns.
Echipa care apasa prima pe buton ofera raspunsul. In cazul in care ea raspunde corect – obtine un punct. In cazul in care raspunsul oferit de prima echipa este gresit, a doua echipa are 20 de secunde suplimentare pentru a gasi raspunsul corect si a obtine punctul.
Din momentul apasarii pe buton capitanul trebuie sa numeasca persoana care va oferi raspunsul. Discutiile dupa apasarea butonului sunt interzise. In cazul incalcarii acestei reguli, dreptul de a raspunde ii este anulat echipei respective si, daca adversarii inca nu au raspuns, este oferit celeilalte echipe.
In cazul in care nici o echipa nu gaseste raspunsul corect la o intrebare, nici o echipa nu primeste punct.
O intrebare poate aduce un singur punct.
In cazul in care o echipa apasa pe buton inainte ca prezentatorul sa anunte pornirea timpului, se considera start fals si echipei nu i se permita sa-si exprime versiunea de raspuns.
Din acel moment, cealalta echipa are 20 de secunde pentru a raspunde la intrebare.

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 9577

  Comenteaza primul

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >
Advertisement

On-line

Meniu Campionat