Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Campionat arrow Campionatul XVIII Etapa 4
Campionatul XVIII Etapa 4
Evaluare Utilizator: / 2
SlabExcelent 

În acest weekend (2-3 aprilie) va avea loc a 4-a etapa a Campionatului CUC XVIII.

ORGANIZAȚIONAL

Organizatorii etapei 4 sunt: Acord (responsabili de etapă), Red Hot Chili Fafers, WTH şi Turnul Alb. Rugăm echipele organizatoare din Ligi să expedieze pachetele de 25 intrebari pe adresa ce va fi indicată de echipa Acord până joi seara. Cei 4 organizatori vor pregati un pachet de 50 întrebări care va fi jucat în SL şi Ligi şi un pachet de 40 întrebări care va fi jucat în Divizii.

Vor juca:

SAMBATA, ora 16.00, în Liceul Gaudeamus (Chişinău, Ciocana)
Divizia A (Busuioc, LMP, Panama, Banda lui Papuc, Pride, Jamaica, OK)
Divizia B (Fără nume, G6, Alarma, Varză, O2, ProPlus)
Divizia C (Placebo, Ellada, Ţânţarii, DST, Plagiat, Efectiv)
Divizia D (The Penguins, Skittles, Lucky, Abricot, HTF, Tarabostes)
Divizia E (Moon Power, Eclipse, HiCinci, Olimp, Circus, 5+1, Noii Golani)
Înregistrarea în Divizii rămâne deschisă până la sfârşitul Campionatului.

DUMINICA, ora 15.00, in Liceul Gaudeamus (Chisinau, Ciocana)
SL (Maktub, Asachi, Google-Moogle, Acord, SER, Boom, LAREME)
Liga A (H5N1, Kakulla, Intel, Red Hot Chilli Fafers, GS, Media Point, Eliade)
Liga B (Zombii, Magnet, Stop!Shi, WTH, Bifidoc, 10 Lei, Gladiolus)
Liga C (Wikipedia, Kapra, 777, Turnul Alb, Oceanic Six, A-Team, Nuri)

Puteti descarca de aici fisierele organizatorilor pentru SL, Liga A, Liga B, Liga C si Divizii.

Clasamentul conform nr. de răspunsuri corecte:

Loc

Echipa

Grup

Răsp

 

Loc

Echipa

Grup

Răsp

1

Asachi

SL

30

 

13

Zombii

LB

17

2

Lareme

SL

27

 

13

Kapra

LC

17

2

10 Lei

LB

27

 

13

Nuri

LC

17

4

GM

SL

26

 

16

H5N1

LA

16

5

Boom

SL

23

 

17

Intel

LA

15

6

Maktub

SL

22

 

17

Kakulla

LA

15

6

Bifidoc

LB

22

 

17

Eliade

LA

15

8

Gladiolus

LB

21

 

17

Magnet

LB

15

9

GS

LA

20

 

21

Wikipedia

LC

13

9

Oceanic Six

LC

20

 

21

SER

SL

13

9

777

LC

20

 

23

Media Point

LA

11

12

A-Team

LC

19

 

23

Stop!Shi

LB

11

Clasamentul pe grupuri:
SL - 139 răsp.
LB - 113 răsp.
LC - 106 răsp.
LA - 92 răsp.

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 8241

  Comentarii (43)
 43 Scris de Octavian Sireteanu, la 09-04-2011 21:25
Am introdus deciziile etapei trecute. 
Referitor la oformarea corectă a deciziilor de către Comisie: Comisia trebuie să scrie scurt şi clar care răspunsuri şi căror echipe le sunt acceptate. Eu nu trebuie să presupun sau să iau decizii în locul Comisiei, eu doar introduc rezultatele.
 42 VS
Scris de Adrian Doncenco, la 09-04-2011 13:57
Octav, eu despre hiperbolizare vorbeam
 41 Scris de Adrian Doncenco, la 09-04-2011 13:50
Eu desigur ca e posibil sa nu am dreptate, dar daca memoria nu ma inseala cu nimeni, atunci in cazul in care: O echipa dintr-o Liga / SL depune o contestatie si o alta echipa din aceeasi liga / SL are un raspuns identic, raspunsul respectivei echipe se accepta automat fara ca acest lucru sa fie la discretia comisiei de contestatie...
 40 Scris de Octavian Sireteanu, la 09-04-2011 08:59
Nu ştiu cine-i Olcav, dar dacă se acceptă, atunci de ce nu ai scris? Alte răspunsuri se mai acceptă? 
 
P.S. HIPERBOLIZÁ, hiperbolizez, vb. I. Tranz. A da dimensiuni exagerate mărimii, importanței etc. unui lucru, unui fapt etc.  
Asta tu despre ce?
 39 Scris de Vitalie Surugiu, la 09-04-2011 00:03
Olcav, tu matinca hiperbolizezi. 
Se accepta SER - hidrocentrale.
 38 Scris de Octavian Sireteanu, la 08-04-2011 19:51
Chiar aşa-i de greu de scris normal?  
SER – hidrocentrale se acceptă sau nu?
 37 cam asha ceva
Scris de Vitalie Surugiu, la 08-04-2011 18:59
Contestatia echipei Boom la intrebarea nr. 47 (contestatie de acceptare a raspunsului)  
Decizia: CONTESTATIE ACCEPTATA (4-1) 
 
Contestatia echipei Asachi la intrebarea nr.20 (contestatie de anulare a întrebării)  
Decizia: CONTESTATIE RESPINSA (5-0) 
 
Contestatia echipei Asachi la intrebarea nr.19 (contestatie de anulare a întrebării)  
Decizia: CONTESTATIE RESPINSA (4-1) 
 
Contestatia echipei Kapra la Intrebarea nr. 10 (contestatie de acceptare a raspunsului)  
Decizia: CONTESTATIE RESPINSA (5-0) 
 
 
Divizia B Contestatia echipei Alarma la nustiu care intrebare 
Decizia: CONTESTATIE ACCEPTATA (5-0)
 36 Scris de Octavian Sireteanu, la 08-04-2011 15:07
Membrii comisiei de contestatii, voi puteti sa scrieti normal, in 5 randuri: contestatiile acceptate, raspunsurile acceptate ale altor echipe. Ca n-am de gand sa citesc 7 pagini ca sa fac modificarile.
 35 Scris de Marcel Spataru, la 07-04-2011 23:37
Adrian, dar smailicul tău?
 34 Scris de Macari Andrian, la 07-04-2011 22:19
Marcel, virgula din mesajele tale destinată evitării cacofoniilor a primit avizul Academiei Române ? :)
 33 Scris de Octavian Sireteanu, la 07-04-2011 12:50
Adrian Doncenco, stai, te rog, mai departe de Echipa Asachi. Mulţumesc.
 32 RE: Marcel
Scris de Adrian Doncenco, la 07-04-2011 09:01
Imi cer scuze de greseala, explicatiile le-am scris la lucru, in graba si nu am atras atentia care echipa a depus contestatia. Tineam doar minte ca au fost 2 contestatii de la echipa Asachi si automat am crezut ca respectiva contestatie era a echipei Asachi, care a avut o contestatie similara in sezonul trecut. 
 
Inca o data imi cer scuze pentru eroarea in cauza, nu am (si nu avem) nimic de reglat cu nici una din echipe :) 
 
O zi buna in continuare.
 31 Scris de Marcel Spataru, la 07-04-2011 00:57
Oh ki, massa, doctor no need be fright, we no want to hurt him
 30 Scris de Andrei Lutenco, la 07-04-2011 00:56
Kay, massa, you just leave me, me sit here, great fish jump up into da canoe, here he be, massa, fine fish, massa; me den very grad; den me sit very still, until another great fish jump into de canoe; but me fall asleep, massa, and no wake 'til you come…
 29 Scris de Marcel Spataru, la 07-04-2011 00:55
Si cum sa interpretez asta: 
 
>> "la fel cum nu avea sens expresia “Birth Undo” dintr-o etapă anterioară (aviz tot echipei Asachi)." 
 
Ce are echipa Kapra cu echipa Asachi, in contextul expresiei "tot echipei Asachi"? 
Eu prefer ca virgula contestatiile sa fie privite si tratate ca opinii si sa nu genereze lectii moralizatoare si reglari de conturi.
 28 Scris de Marcel Spataru, la 07-04-2011 00:47
Lu, think out of the box :)
 27 Scris de Marcel Spataru, la 07-04-2011 00:44
>> expresia “masa bolnavului” nu are sens 
 
Eu inteleg decizia Comisiei si multumesc membrilor pentru corectitudine, dar as prefera ca unii sa fie un pic mai amabili in exprimare. Daca langa patul unui oarecare bolnav se afla o masa, ea nu se numeste "masa bolnavului"? Nu zic ca acesta este un criteriu suficient de acceptare a raspunsului, dar de aici pana a afirma ca expresia "nu are sens" e destul de departe. Sper sa ma intelegeti corect.
 26 Scris de Andrei Lutenco, la 07-04-2011 00:42
"Masa bolnavului" - am râs cu întreaga masă a mea de om sănătos de 71 de kg :P
 25 Scris de Fala Alexandru, la 07-04-2011 00:18
SUPERLIGA 
Contestatia echipei Boom la intrebarea nr. 47 (contestatie de acceptare a raspunsului) 
 
Textul intrebarii: Atentie! In intrebare sunt inlocuiri. După ce Germania a inceput razboiul în 1939, inginerul aeronautic britanic Barnes Wallis a inceput sa se întrebe ce s-ar putea face ca acesta sa se termine rapid. Wallis construise bombardierul de mare succes Wellington, si acum se concentra asupra imbunătăţirii eficienţei raidurilor de bombardament. Tehnica utilizata atunci era aruncarea bombelor mici aspra unor tinte numeroase. Dar Wallis era convins ca cea mai buna cale era concentrarea doar asupra catorva tinte principale. El a decis asupra a trei din regiunea Ruhr. Distrugerea lor urma sa elibereze peste o sută de milioane de megajouli de energie electrica. In acest atac s-ar fi distrus şi anumite generatoare electrice. Care urma sa fie ţinta atacurilor daca un detaliu important a fost inlocuit prin: „megajouli de energie electrică”? 
Raspuns: Barajele.  
Comentariu: „Megajouli de energie electrică”: inlocuia „tone de apa” 
Sursa: Arborele Lumii 
Autor: Anastasia Ionaş 
 
Raspunsul echipei Boom: hidrocentrala 
Raspunsuri alte echipe: 
Asachi – baraje pe apa 
Google – Moogle – barajele de pe rau 
LAREME – baraje pe riurile din regiune Ruhr 
Maktub – minele de cărbune 
SER – hidrocentrale 
 
Textul contestatiei:  
Consideram raspunsul echipei BOOM corect, intrucit "poate fi interpretat drept raspuns desfaşurat, adica include raspunsul autorului sau un raspuns echivalent, precum si informatie suplimentara, care nu poate fi considerata drept alt raspuns, nu contravine continutului întrebarii şi nu conţine greseli faptice grave" (articolul 2.1.1. din Codul Jocurilor Intelectuale).  
 
Barajul face parte din hidrocentrale. Este adevarat ca nu fiece baraj face parte dintr-o hidrocentrala, insa barajele care contin generatoare electrice cu siguranta sunt componente ale hidrocentralelor. (http://en.wikipedia.org/wiki/Dam). In intrebare a fost precizat ca in acest atac s-ar fi distrus si generatoare electrice. Acest indiciu si ne-a condus la raspunsul scris pe foite - hidrocentrale.  
La fel, facind citeva cercetari despre Operatiunea in cauza, punctele tinta: Mohne, Sorpe si Edersee - toate 3 baraje faceau parte din hidrocentrale, generatoare electrice. (http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Chastise, http://en.wikipedia.org/wiki/Sorpe, http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%B6hne_Reservoir, http://en.wikipedia.org/wiki/Edersee_Dam) 
 
Opiniile membrilor comisiei de contetstaţie: 
Alhazov Grigorii: ADMIS. Sunt de acord cu argumentele echipei. 
Doncenco Andrian: CONTESTATIE ACCEPTATĂ, doar din cauza că în intrebare s-a menţionat despre distrugerea generatoarelor electrice. 
Fala Alexandru: ACCEPTAT. Sunt de acord cu argumenatarea expusa în textul contestatiei. 
Surugiu Vitalie: Decizie: Acceptat conform articolului 2.1.1. din Codul Jocurilor Intelectuale 
Şchiopu Andrei: NU, se indica clar ca a avut loc o INLOCUIRE. 
 
Decizia: CONTESTATIE ACCEPTATA (4-1)
 24 Scris de Fala Alexandru, la 07-04-2011 00:17
SUPERLIGA 
Contestatia echipei Asachi la intrebarea nr.20 (contestatie de anulare a întrebării) 
 
Textul intrebarii: Stephen King spunea că reprezentanţii acestei profesii sunt asemănători câinilor lui Pavlov deoarece încep a vorbi odată cu apariţia unui zgomot şi tac atunci când acest zgomot reapare. Nu vă întrebăm profesia, numiţi intervalul scurt de timp dintre 2 zgomote. 
Raspuns: Recreaţie ( se acceptă repaos, sau alte cuvinte cu acest sens). La fel s-a acceptat şi versiune lecţie. 
Comentariu: Aceştia sunt profesorii 
Sursa:  
Autor: Echipa WTH 
 
Raspunsul echipei Asachi: repriză 
Raspunsuri alte echipe: 
Boom - lecţie 
Google – Moogle - repriză 
LAREME - recreaţie 
Maktub - emisie 
SER – 45 minute lecţie 
 
Textul contestatiei: Solicitam anularea intrebarii 20 din motiv ca aceasta este in mod evident eronata. Desigur ca S.King considera ca profesorii vorbesc in timpul lectiilor si nu in timpul recreatiilor. Desigur ca s-ar putea afirma ca autorii au cerut intervalul scurt de timp dintre 2 zgomote (alt lucru decat ceea despre ce vorbea King), insa termenul este relativ, jucatorii neavand niciun punct de reper. Consideram ca unicul raspuns corect la intrebare ar fi fost „lectie”, iar in aceasta formulare intrebarea presupune un singur raspuns, acesta fiind gresit. 
 
Opiniile membrilor comisiei de contetstaţie: 
Alhazov Grigorii: RESPINS. Exista interpretarea textului intrebarii care nu contrazice realitatii si nu contine erori, si anume cea descrisa in propozitia a treia din textul contestatiei. King vorbea despre lectie, iar autorul intrebarii a cerut altceva decat ceea despre ce vorbea King. Acceptarea raspunsului „lectie” este prerogativa organizatorilor si este intemeiata de relativitatea conceptului „scurt”. Nu exista temei pentru anularea intrebarii. 
Doncenco Andrian: RESPINS. Consider că interpretarea оntrebării expusă in contestatie este una pur subiectiva şi оn mod evident eronata. Dpdv obiectiv, in оntrebare au fost menţionate absolut toate indiciile necesare pentru a ajunge la raspunsul corect, care este NUMAI “recreatie”. In primul rand, toate echipele puteau sa isi dea seama ca este vorba anume despre lectii si profesori, iar in al 2-lea rand, s-a menţionat CLAR sa se numească intervalul SCURT. “SCURT” nu este deloc un termen relativ, ba chiar mai mult este un foarte bun “punct de reper”.  
Fala Alexandru: RESPINS. Atit versiunea “recreatie” cit si “lectie” corespund sensului intrebarii. Caracterul dual a intrebarii permite considerarea corecta a ambelor versiuni: “recreatie”, “lectie”. 
Surugiu Vitalie: DECIZIE: RESPINS. 
Şchiopu Andrei: NU, Stephen King vorbea despre profesia de professor si nu despre faptul  
ca vorbeau intre 2 intervale scurte de timp ; si nu despre recreatie, la fel este indicat intervalul SCURT de timp. 
 
Decizia: CONTESTATIE RESPINSA (5-0)
 23 Scris de Fala Alexandru, la 07-04-2011 00:16
SUPERLIGA 
Contestatia echipei Asachi la intrebarea nr.19 (contestatie de anulare a întrebării) 
 
Textul intrebarii: În blazonul cărei familii de nobili italieni erau prezente pilule farmaceutice de culoare roşie ? 
Raspuns: Medici 
Comentariu: -  
Sursa: http://www.scribd.com/doc/47547322/Alexandre-Dumas-Familia-de-Medici-v-BlankCd 
Autor: Echipa WTH 
 
Raspunsul echipei Asachi: Borgia 
Raspunsuri altor echipe: 
Boom - Medici 
Google – Moogle - Medici 
LAREME - Medici 
Maktub - Medici 
SER - Medici 
 
Textul contestatiei:  
Consideram ca intrebarea 19 trebuie sa fie anulata din cauza interpretarii gresite a informatiei de catre autor. 
 
Iata ce spune sursa indicata de autor: „[…] Duşmanii lor susţineau că era vorba despre pilulele unuia dintre strămoşii de’Medici, care fusese medic şi care, bucurându-se de o oarecare faimă, îşi luase numele şi blazonul de la profesia pe care o exercita […]” 
 
Consideram ca autorul a incurcat ironiile dusmanilor familiei Medici cu ceea ce reprezinta cele 5+1 bile in realitate. 
 
Din sursele gasite de noi, am descoperit 3 presupuneri referitor la ceea ce reprezinta bilele respective: 
a) bile de abac (luand in consideratie activitatile bancare ale familiei) 
b) ventuze medicale  
c) Steaua lui David (cu bila de sus reprezentand emblema Regatului Frantei conferita familiei de catre Ludovic al XI-lea.  
 
Vedeti de exemplu Wikipedia in limba Franceza http://fr.wikipedia.org/wiki/Maison_de_M%C3%A9dicis sau http://www.paulastourtalk.net/paulas_tour_talk/2006/01/the_medici_ball.html 
 
Opiniile membrilor comisiei de contetstaţie: 
Alhazov Grigorii: RESPINS. Autorul intrebarii nu a indicat ca versiunea expusa este doar una din multimea versiunilor, insa pentru intrebari de acest gen asta poate fi subinteles. Versiunea cu pilule este destul de raspindita si se regaseste in alte surse decit cea citata. Faptul ca exista si alte versiuni nu conditioneaza anularea intrebarii. 
Doncenco Andrian: CONTESTATIE RESPINSA. Оn оntrebare au fost destule indicii care să indice (ştiu, pleonasm) raspunsul corect. Оntrebările nu se anulează doar că după joc, din anumite surse se descoperă 3 PRESUPUNERI referitor la ce ar putea reprezenta acele PASTILE, mai ales оn situaţia în care intrebarea a fost una corectă, frumoasă şi “luabilă”. Deasemenea citatul prezentat în contestatie de fapt demonstrează corectitudinea formulării întrebării respective şi faptul că autorul nu a interpretat nimic greşit.  
Fala Alexandru: RESPINS. În cazul dat, lipsa idiciilor referitor la existent altor interpretari privind semnificaţia simbolurilor de pe blazonul familiei Medici nu poate fi catalogată drept “greşeală sau omisiune factologică“ şi nu crează o precondiţii pentru o interpretari alternative. 
Surugiu Vitalie: DECIZIE: ACCEPTAT. Intr-adevar exista mai multe ipoteze referitoare la originea şi simbolica bilelor rosii de pe blazonul familiei de Medici.  
In acest caz intrebarea ar fi trebuit sa sune in felul urmator: “In blazonul carei familii de nobili italieni se presupune ca erau prezente pilule farmaceutice de culoare rosie ?”  
Şchiopu Andrei: NU, evident de ce; in plus Borgia isi are inceputul in Valencia ; sfatui echipa Asachi sa se joace in Assassin’s Creed.  
 
Decizia: CONTESTATIE RESPINSA (4-1)
 22 Scris de Fala Alexandru, la 07-04-2011 00:15
PACHETUL PENTRU LIGI ŞI SUPERLIGĂ 
LIGA C. 
Contestatia echipei Kapra la Intrebarea nr. 10 (contestatie de acceptare a raspunsului) 
 
Textul intrebarii: Atentie in intrebare sunt inlocuiri. Conform mai multor surse, Horace Wells, este considerat drept unul din primele persoane in istoria modernă care a utilizat CAFEAUA. Dar cind a încercat sa arate utilitatea CAFELEI in 1845 ceva a mers incorect si experimental a esuat, Wells fiind numit mincinos. Aceasta i-a darimat toata cariera si în sfirsit o alta forma de CAFEA l-a adus la moarte. In timpul nostru, ajungind pe masa CHELNERULUI, putini ar refuza CAFEAUA. Numiti ce a fost substituit prin CAFEAUA si prin CHELNER? 
Raspuns: Anestezie, chirurg. 
Comentariu: prin chelner a fost inlocuit Chirurg. Horace Wells a utilizat ca anestezie in stomatologie Protoxid de azot (Oxidul de azot (numit si gaz ilariant)). Iar inainte de moarte a devenit dependent de Cloroform (se utiliza ca anestezie din anii 1847) , ce la dus in sfirsit la sinucidere. 
Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Horace_Wells 
Autor: Egor Boaghi, ACORD 
 
Raspunsul echipei Kapra: Anestezie, bolnav 
Raspunsuri alte echipe: 
Nuri – anestezie, doctor 
Wikipedia – anestezie, chirurg 
A-Team – anestezie, chirurg 
777 – anestezie, chirurg 
OceanicSix – anestezie, chirurg 
 
Textul contestatiei:  
Echipa Kapra considera raspunsul sau corect, intrucat el se incadreaza in criteriul prevazut de Codul Jocului Intelectual de Echipa cu Timp Fixat, punctul 2.1.1, in speta el "corespunde tuturor fără excepţie condiţiilor întrebării nu mai puţin decit raspunsul autorului sau raspunsurile care corespund criteriilor de acceptare" si "corespunde unei interpretări alternative necontradictorii din punct de vedere logic a textului întrebării". 
 
Textul intrebarii este axat pe istoria aparitiei anesteziei, fapt de care si-au dat seama toate echipele. Unica diferenta a intervenit in interpretarea penultimei propozitii: 
"In timpul nostru, ajungand pe masa CHELNERULUI, putini ar refuza CAFEAUA". 
 
Considerand ca: 
 Textul penultimei propozitii este scris de autorul intrebarii si nu are o sursa anume (de ex. nu este un citat).  
 In intrebare nu se ofera nici o informatie referitoare la CHELNERI, in afara faptului ca anestezia poate ajunge pe masa lor. 
 Anestezia poate ajunge cu acelasi succes pe masa bolnavului (pacientului) ca si pe masa chirurgului (raspuns prevazut de autor) 
 Imediat dupa runda ni s-a explicat ca expresia "masa bolnavului" nu are sens, ca si cum bolnavii n-ar avea masa, ci numai pat. In acest sens, argumentul echipei noastre este ca bolnavii carora li se administreaza anestezia stau anume pe masa, si anume pe "masa de operatie": 
Sursa: http://www.google.com/#sclient=psy&hl=fr&q=masa+de+operatie&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=c8cf55e22892908f 
In plus, expresia "masa bolnavului" se intalneste in limba romana cel putin la fel de des ca si "masa chirurgului": 
http://www.google.com/#sclient=psy&hl=fr&q=%22masa+bolnavului%22&aq=&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=c8cf55e22892908f 
http://www.google.com/#sclient=psy&hl=fr&q=%22masa+chirurgului%22&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=c8cf55e22892908f 
 Astfel, propozitia "In timpul nostru, ajungand pe masa bolnavului, putini ar refuza anestezia" este cel putin la fel de corecta ca si "In timpul nostru, ajungand pe masa chirurgului, putini ar refuza anestezia". 
 In fine, echipa noastra a preferat raspunsul "anestezie, bolnavului" in locul raspunsului "anestezie, chirurgul" pentru ca in contextul intrebarii anume bolnavii si nu chirurgii au de obicei dreptul de a refuza anestezia.  
 
Asadar, echipa noastra considera ca propozitia: "In timpul nostru, ajungand pe masa bolnavului, putini ar refuza anestezia" corespunde unei interpretări alternative necontradictorii din punct de vedere logic a textului întrebării si cere acceptarea raspunsului sau in calitate de raspuns corect. 
 
Opiniile membrilor comisiei de contetstaţie: 
Alhazov Grigorii: RESPINS. Cel putin primele articole din link-ul Google prezentat de echipa se refera la dieta bolnavului, dar nu la patul sau locul unde se fac operatiuni medicale. Echipa nu a prezentat destule argumente pentru a considera expresiile „masa bolnavului” si „masa chirurgului” ca fiind identice in contextul intrebarii. 
Doncenco Andrian: CONTESTATIE RESPINSA. Raspunsul echipei nu corespunde punctului 2.1.1. (tuturor criteriilor fără excepţie) deoarece: Chelnerul este considerată persoana care isi OFERA serviciile. Bolnavul este persoana care PRIMESTE tratament / serviciile medicului. Prin urmare, daca ar fi sa facem o analogie, aceasta ar putea fi explicata astfel: Chelner = doctor / chirurg, clientul оnfometat care asteapta mincare = Pacient. Felicitari organizatorilor care au explicat si faptul ca expresia “masa bolnavului” nu are sens, la fel cum nu avea sens expresia “Birth Undo” dintr-o etapă anterioară (aviz tot echipei Asachi). Jocul pe care il practicăm este unul intelectual, raspunsurile la întrebări de cele mai multe ori sunt UNICE, intrebările nu trebuie interpretate doar de dragul unui punct, iar decizia echipei organizatorice de a nu accepta raspunsul respectiv a fost una corectă. 
Fala Alexandru: RESPINS. În accepetiune larga, expresia “masa bolnavului” se refera la regimul alimentar al bolnavilor. In limba romana expresia “masa bolnavului” nu are o echivalenta cu “ masa pe care este operat bonavul” - o asemenea tratare ar putea fi un caz particular, totusi nu am putut determina surse, in care este prezentată o asemenea abordare.  
La fel, textul intrebarii permite ajungerea la ideia că “chelnerului” este, cel care ofera “cafeau” – context, in care analogia “chelner” - “ bolnav” (cel, care recepţionează “cafeua”) devine nerelevanta.  
Surugiu Vitalie: DECIZIE: RESPINS. Raspunsul echipei nu corespunde unei interpretări alternative necontradictorii din punct de vedere logic al textului întrebării, din simplul motiv că funcţia CHELNERULUI este de a oferi potenţialului client CAFEAUA, pe care puţini clienţi ar refuza-o. Sau, făcând respectivele inlocuiri: funcţia chirurgului (pe lângă a opera bolnavul) este de a oferi/propune bolnavului anestezia, pe care puţini bolnavi ar refuza-o. În acest sistem de înlucuiri bolnavului îi revine rolul de client, şi nicidecum de chelner.  
Şchiopu Andrei: NU. Chelnerul este persoana ce va serveshte cafeaua (daca ar fi anesteziolog, se putea de acceptat). 
 
Decizia: CONTESTATIE RESPINSA (5-0)
 21 Divizia B Contestatia echipei Alarma la
Scris de Fala Alexandru, la 07-04-2011 00:14
Textul intrebarii: Intrebare de la Fidel Castro. Peste un minut scrieti ce este aceasta, daca ar  
putea servi drept un puternic slogan social. 
(imagine pe care este reprezntat un sicriu negru) 
Raspuns: Cigarette box, cutie pentru tigari 
Comentariu: - 
Sursa: -  
Autor: Echipa Red Hot Chilli Fafers 
 
Raspunsul echipei Alarma: Tabachera 
Raspunsuri alte echipe: 
Varza - liberty 
O2 - - 
Fara nume - capitalism 
G6 - moartea 
Proplus - capitalist 
 
Textul contestatiei:  
Tabachera inseamna, conform definitiei din DEX, cutiuta in care se pastreaza tigarile sau tutunul, porttigaret, porttabac, portcigar.  
 
Opiniile membrilor comisiei de contetstaţie: 
Alhazov Grigorii: ADMIS. Intr-adevar, definitia din DEX permite sa consideram acest raspuns ca fiind corect. 
Doncenco Andrian: RASPUNSUL POATE FI ACCEPTAT, s-a patruns in esenţa intrebarii, tabachera poate fi considerat un sinonim al raspunsului original. 
Fala Alexandru: ACCEPTAT. Echipa a patruns in logica interbarii si a oferit o versiune echivalenta, ca sens, cu răspunsul original.  
Surugiu Vitalie: Decizie: ACCEPTAT. 
Şchiopu Andrei: DA, dupa sens e aceeasi 
 
Decizia: CONTESTATIE ACCEPTATA (5-0)
 20 Scris de Fala Alexandru, la 07-04-2011 00:11
Voi plasa 5 comentarii referitaorea la deciziile comisiei de contestatie.
 19 Scris de Fala Alexandru, la 05-04-2011 00:23
Au fost receptionate 5 contestatii, din 6 anuntate, dupa acum urmează:  
Divizia B - Alarma(37); 
Liga C - Kapra(10); 
Superliga - Asachi(19,20),Boom(47). 
 
Apropo contestatiile au fost receptionate pina la ora 12:00.
 18 Scris de Octavian Sireteanu, la 04-04-2011 14:17
Am actualizat ratingul şi randamentul.
 17 Scris de Octavian Sireteanu, la 04-04-2011 11:13
Încerc până seara.
 16 Scris de Eugene Zinkovsky, la 04-04-2011 11:00
Stiu ca e greu de actualizat raiting/randament dupa fiecare etapa. 
Dar poate dupa jumatate de campionat , se fac careva updaturi? :)
 15 Scris de Marcel Spataru, la 04-04-2011 10:28
Si acolo in loc de acoo matinca.
 14 Scris de Veronica Vragaleva, la 04-04-2011 06:59
:grin  
Acoo în loc de Frigori e Grigori (opechatochka vishla) :p
 13 Scris de Veronica Vragaleva, la 04-04-2011 06:58
Apropo, după cum s-a anunţat înaintea etapei, membrii Comisiei de Contestaţii sunt: 
1. Alexandru Fală (ACORD); 
2. Frigori Alhazov (ACORD); 
3. Vitalie Surugiu (Turnul Alb); 
4. Adrian Doncenco (WTH); 
5. Andrei Şchipu (Red Hot Chilli Fafers); 
 
Membru de rezervă: Sergiu Gherghelijiu
 12 Contestatii
Scris de Fala Alexandru, la 03-04-2011 22:29
Contestatiile, la fel, pot fi remise de adresa electronica: Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina.
 11 Scris de Veronica Vragaleva, la 03-04-2011 21:41
Mulţumim de apreciere!  
Din partea mea personal şi a echipei ACORD mulţumesc din suflet echipele cu care am avut norocul de a organiza etapa (WTH, Turnul Alb şi Red Hot Chilli Fafers) pentru promptitudinea şi implicarea de care au dat dovadă. 
Am depus multă străduinţă în ceea ce am făcut şi rezultatul sunt aprecierile celor care au jucat!! 
 
:zzz
 10 Scris de Octavian Sireteanu, la 03-04-2011 21:40
Am publicat pachetele.
 9 Contestatii
Scris de Fala Alexandru, la 03-04-2011 21:06
E de dorit ca contestatiile sa fie remise, pina luni, 4 aprilie 2011, ora 12:00, dupa cum prevede regulamentul. Totusi, comisia de contestatie va receptiona contestatiile si dupa ora 12:00 - termenul de receptionare a contestatiilor este extins pina la ora 24:00 a zilei de luni, 4 aprilie 2011. 
 
Deciziile comisiei de contestatie vor fi facute publice pina joi, 7 aprilie 2011, ora 12:00.
 8 Scris de Octavian Sireteanu, la 03-04-2011 20:59
Au fost înregistrate următoarele contestaţii: 
Boom (47), Asachi (19,20), Kapra (10). 
Alarma (31), Happy Tree Friends (17).
 7 Scris de Eugenia Grosu, la 03-04-2011 20:00
Bravo echipelor organizatoare! Intrebari foarte interesante si bune. Noua ne-au placut! :)
 6 Scris de Colomiets Alexandru, la 03-04-2011 19:29
Multumesc pentru o etapa vesela, placuta, cu intrebari frumoase si interesante
 5 Scris de Rotaru Vasile, la 03-04-2011 18:30
au fost bune intrebarile, bravo )
 4 Scris de Victor Turcanu, la 02-04-2011 20:40
Bravo organizatorilor, intrebarile au fost foarte bune... (y)
 3 Scris de Octavian Sireteanu, la 01-04-2011 17:55
Victor, asta nu eu decid.
 2 Scris de Victor Potînga, la 01-04-2011 16:11
Octavian, dar de ce nu am incepe mai bine pe la 3 ca si cei de duminica?
 1 Scris de Octavian Sireteanu, la 29-03-2011 12:55
Atenţie! Diviziile vor juca această etapă începând cu ora 16.00. Următoarele etape vor începe, de asemenea, la 16.00.

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >
Advertisement

On-line

Echipe

 

 

Meniu Campionat