Ultima Ședință Elitară din anul 2009 a avut loc pe 20 decembrie 2009, la Clubul Decadence.
La Ședința Elitară au jucat la masa centrală 4 echipe, conform unui format asemănător celui de la Ședința XXIII. Astfel, Ședința Elitară XXIV a constat din două semifinale și o finală.
În prima semifinală au jucat LAREME și echipa pretendenților în frunte cu Octavian Sirețeanu. Echipa LAREME s-a impus cu scorul de 5-4, oprind echipa lui Octavian Sirețeanu la scorul de 1-2.
În a doua semifinală au jucat echipa Magiștrilor și echipa pretendenților, căpitan Vasile Troțiuc. Magiștrii au câștigat cu 5-2, în timp ce echipa lui Vasile Troțiuc s-a oprit la scorul de 0-2.
În finala, echipa LAREME a răspuns corect la întrebarea decisivă, ducând scorul la 5-4 și oprind Magiștrii la scorul de 1-3.
Magistru al Ședinței Elitare XXIV a fost ales, aproape în unanimitate, Victor Drăguțan (LAREME).
Contribuție de participare: 60 lei Pentru grup de 5 persoane: 50 lei / persoană. Grupurile de 5 persoane vor avea dreptul de a delega un jucător la masa de joc în echipele de pretendenți (excepție fac Magiștrii și membrii echipei LAREME). IMPORTANT! Biletele colective pentru grupurile de 5 persoane cu dreptul de a delega un jucător la masa de joc trebuie rezervate la unul din telefoanele indicate mai jos, sau printr-un mesaj la acest subiect, până sâmbătă, ora 23:00. Grupurile formate mai târziu nu vor beneficia de reducere și dreptul de a delega un jucător. Obligatoriu: Ținută la cravată pentru domni, rochie de seară sau costum pentru doamne.
Componența echipelor de pretendenți va fi compusă din persoane delegate de grupuri (în limita numărului grupuri) și din persoane trase la sorți din cele prezente în sală.
Într-o semifinală vor evolua două echipe, care vor disputa în paralel jocuri de până la 5 puncte.
În prima seminifinală va evolua Echipa Campioană a Clubului, LAREME, împotriva unei echipe de pretendenți. Notă: Componența echipei LAREME pentru Ședința Elitară va fi anunțată de căpitanul echipei, Ion Dodi. În a doua semifinală va evolua Echipa Magiștrilor, împotriva unei echipe de pretendenți. Notă: Căpitanul Echipei Magiștrilor Andrei Lutenco va anunța componența Echipei Magiștrilor.
În cazul în care un jucător se va califica în finala Ședinței Elitare în componența ambelor echipe (se poate întâmpla cu unul din cei trei Magiștri din componența echipei LAREME), în finala Ședinței Elitare el va trebui să aleagă echipa în care va juca (nu va putea juca în ambele echipe).
Una dintre echipe va fi echipa ”rosu”, alta echipa va fi echipa ”negru”.
Inainte de o runda, va fi rotita ruleta. In dependenta de culoarea sectorului, echipa respectiva se va aseza la masa de joc. Ea va juca o intrebare pentru un punct impotriva cazinoului (intrebarea va fi extrasa de echipa dintr-un set de pe masa). Scorul echipelor va fi independent unul de altul. In cazul in care o echipa va acumula al 5-lea punct si va invinge cazinoul inaintea celeilalte echipe, aceasta echipa se va califica in finala. In cazul in care o echipa va pierde impotriva cazinoului inainta celeilalte echipe, a doua echipa va continua jocul impotriva cazinoului pana la 5 puncte si, in caz de victorie, se va califica in finala. Daca nici o echipa dintr-o seminifinala nu reuseste sa castige in fata cazinoului, in finala va evolua o a alta echipa trasa la sorti din toti doritorii (jucatorii care au jucat vor fi introdusi in urna de tragere la sorti).
Runda zero: In cazul in care bila cade in dreptul sectorului verde sau a unui sector care a mai fost jucat in semifinala sau finala respectiva, la masa se va aseza echipa care va lasa la masa cel mai putini jucatori (numarul de jucatori pe care echipele vor sa il lase la masa va fi scris de capitani pe fise secrete). In cazul in care ambele echipe lasa acelasi numar de jucatori, procedura se va repeta inca de doua ori (de trei ori in total). Daca dupa a treia oara echipele arata acelasi numar de jucatori, runda zero nu se disputa.
In finala vor evolua doua echipe dupa aceeasi schema ca si in semifinala. Prima echipa care va invinge cazinoul va fi declarata invingatoare si din randurile ei va fi ales noul Magistru. Daca o echipa va pierde, cealalta echipa va putea continua pana la 5 puncte. In cazul in care ambele echipe finaliste vor pierde, un Magistru va putea fi ales dintr-o echipa care a invins in semifinala.
UPDATE 1: Pe parcursul unei semifinale si a finalei fiecare din cele doua echipe are dreptul sa ceara o data desfasurarea rundei zero. Runda zero trebuie ceruta inainte de rotirea ruletei.
UPDATE 2: Pe parcursul unui joc o echipa de la masa de joc are dreptul de a cere o runda dubla. Runda dubla se desfasoara pe o miza de 2 puncte atat pentru cazinou, cat si pentru echipa. In cazul unei runde duble echipa de la masa va juca 2 intrebari consecutive fara a roti ruleta intre ele. Pentru gandire se va oferi acelasi timp de gandire pentru fiecare intrebare ca si in cazul rundei simple (1 minut). In caz de raspuns corect la ambele intrebari ale rundei duble echipa obtine 2 puncte. In caz de raspuns gresit la una din cele doua intrebari, runda dubla se termina si echipa pierde 2 puncte.
UPDATE 3: Dupa 30 de minute de la inceputul unui joc (semifinala sau finala) echipa de la masa de joc va avea dreptul de a juca runde cu mize duble - o intrebare va valora in acest caz 2 puncte. Pentru a face acest lucru, echipa de la masa de joc va lasa la masa doar 3 jucatori. Aceasta regula nu se extinde asupra rundelor zero. Dupa 50 de minute de la inceputul unui joc (semifinala sau finala), in cazul in care nici echipa, nici cazinoul nu au acumulat 4 puncte, rundele acestei echipe vor valora 2 puncte (la masa echipele vor juca integral) pana cand sau echipa sau cazinoul vor acumula cel putin 4 puncte. Echipa de la masa va avea dreptul de a juca runde cu mize duble cu trei jucatori la masa in cazul in care cazinoul are 4 puncte.
Daca pe parcursul serii nici o echipa nu reuseste sa castige in fata cazinoului, nu va fi desemnat nici un Magistru.
Numai utilizatorii inregistrati pot comenta. Te rog sa intri in sectiunea privata.