Acasa CUC Elitar Brain Ring Tabara In English Devino membru Oferta
Acasa arrow Campionat arrow Etapele Campionatului arrow Campionatul XII - Etapa 1
Campionatul XII - Etapa 1
Evaluare Utilizator: / 0
SlabExcelent 

 Carpe DiemA avut loc prima etapa in Ligile CUC. 
In Liga A Intel au acumulat 11 puncte, urmata de Nuri cu 10 puncte.
In Liga B Bifidoc si Carpe Diem au reusit cate 13 puncte.
In Liga C 10 lei si Fantastic 7 au acumulat cate 10 puncte.

 

Luand in consideratie faptul ca Ligile au jucat in baza aceluias pachet de intrebari, am putea alcatui si un mini-clasament al echipelor din Ligi.
In acesta Carpe Diem si Bifidoc ar fi pe primul loc, cu cate 25 de raspunsuri corecte, urmate de Intel cu 24 de raspunsuri corecte, Maktub, 10 lei si Chipitoc cu cate 23 de raspunsuri corecte.

 

In Superliga Acord a preluat conducerea cu 12 puncte, urmata de Asachi si Mix, care au acumulat cate 10 puncte. 

 

Vedeti regulamentul Campionatului.
Aici rezultatele pronosticurilor pentru prima etapa.

Numai utilizatorii inregistrati pot comenta.
Te rog sa intri in sectiunea privata.


Vizualizari: 10953

  Comentarii (58)
 58 Scris de Doina LK, la 06-03-2008 19:41
Unul tre' sa fie al nostru. Al meu aniversar :zzz. Ca la un anisor :zzz
 57 Scris de Iacob ieu, la 06-03-2008 16:28
Doina, sa nu faceti jackpoturi duminica. 
:p
 56 Scris de Marcel Spataru, la 05-03-2008 16:12
marcel AT cuc.md
 55 Scris de Iacob ieu, la 05-03-2008 16:09
dati va rog frumos emailul pentru intrebari. ;)
 54 Scris de Doina LK, la 04-03-2008 22:43
:upset  
Iacob e in Prometeu, Doina e in XPerience. Iacob construieste motive pentru o ploaie de acuzatii pe capul ambelor echipe :zzz . "Schimb" sau sharing de intrebari nu a avut si nu va avea loc. Atat.
 53 Scris de Octavian Sireteanu, la 04-03-2008 22:03
Marcel, sondajul tau dureaza pana duminica la 12.00?
 52 Scris de olga lopusanschi, la 04-03-2008 22:01
Octavian Sireteanu: 
1. Eu tot mizez pentru duminica si asa si va fi :) 
2. Iacob, tu esti cumva din echipa Prometeu? 
3. Doina este si ea cumva din echipa Prometeu?
 51 Duminica
Scris de Nadia Melinti, la 04-03-2008 20:53
Eu, atat in nume propriu cat si ca reprezentant al unei viitoare echipe din viitoarea divizie, optez pentru duminica.
 50 8 martie
Scris de Anatolii Cobitev, la 04-03-2008 20:51
Duminica
 49 Scris de Doina LK, la 04-03-2008 20:05
:zzz :zzz :zzz :zzz :zzz  
las' sa le stie si organizatorii, ca n-o sa ma tin eu de rezolvat contestatii :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz  
simt ca n-o sa ni se ierte raspunsurile corecte :zzz :zzz :zzz :zzz
 48 Scris de Iacob ieu, la 04-03-2008 19:40
cui, in afara de doina din XP, trebuie sa trimit intrebarile echipei Prometeu pentru sambata aceasta?
 47 Scris de Marcel Spataru, la 04-03-2008 16:31
deci, pentru a trage o concluzie: 
Eu, Maktub, Lutenco A, Acalugaritei L, Breahna I, Olga L, Intel sunt pentru duminica etapa 2. 
Fala A, Capatina A, Doina L sunt pentru sambata. 
Pana una-alta, vad majoritate pentru "duminica". 
Se mai expune cineva? 
Maine trebuie de luat decizia. 
 
Oricum, echipele organizatoare din Ligi sunt rugate sa ne trimita intrebarile pana vineri seara!
 46 Scris de lina acalugaritei, la 03-03-2008 16:57
credeam ca 8 Martie in acest an va fi clasic:lalele de dimineac,oaspeci la prînz, vesel de splat seara, întîmpltor am aflat c am o _ans la un alt fel de 8 Martie,unul deosebit..._i pentru c sunt foarte multe fete în ligi _i divizii, _i pentru c _i ele au dreptul la un 8 Martie deosebit, dincolo de orice alt racionament, haideci s transferm pe duminic jocurile de sîmbt 
da, si ca sa nu fiu cioara alba 
bravo echipa LAREME, intrebari demne de numele _i titlurile pe care le purtati
 45 Scris de Breahna Irina, la 03-03-2008 16:05
Andrei, eu te sustin, doar din motivul (si conditia) ca organizarea ligilor, diviziilor si superligii in aceeasi zi ma va scuti de placerea de a face parte din comisia de contestatii ;)
 44 Scris de Andrei Lutenco, la 03-03-2008 15:57
Pardon. O mica abatere de la pixeli (cine sau ce nu ar fi si asta :p).  
 
Eu sunt cu mainile si picioarele pentru organizarea ligilor/diviziilor DUMINICA, in numele tuturor mamelor, surorilor, bunicilor, matuselor etc din Chisinau si din afara capitalei! Eu cred ca nu trebuie sa renuntam la masa de sarbatoare pentru un joc pe care-l putem usor organiza mai tarziu. Plus la asta ca reprezentant al sexului responsabil, cred ca cei mai multi barbati vor fi plini de griji pentru sexul inteligent si ambianta acestuia (anume ei vor fi responsabili de masa de sarbatoare si consecintele acesteia - inclusiv spalarea vaselor :). De aceea propun sa ne concentram asupra florilor (in sens propriu si figurat), felicitarilor, cadourilor si ...vaselor.
 43 Scris de Alex Railean website, la 03-03-2008 14:48
Da, nu se vedea in centru nimic, cel putin nu cu ochiul neinarmat. 
 
Insa chiar daca se vedea, nu as fi spus ca e 'pixel'. De obicei un pixel consta din trei sub-pixeli (culori primitive), diferiti producatori le pun in ordine diferita (ex: RGB, BGR, etc). Aceasta particularitate se foloseste pentru antialiasing (subpixel antialiasing pe monitoare LCD), ceea ce face ca textul sa se priveasca bine si curbele sa nu para ca au 'scari' in ele. Pe monitoare cu tub (CRT) un pixel tot din 3 parti consta, insa ele nu pot fi controlate individual^ (asa cum pe LCD). 
 
Diferiti producatori, sau diferite modele lansate de aceeasi companie, pot avea pixeli de dimensiuni diferite (dot pitch); asta se referea la dimensiunea fizica a unui pixel. Deci, definitia de 'pixel' este una dinamica, si variaza de la un model la altul. 
 
Daca faci print pe foaie, atunci imaginea va arata altfel; depinde ce imprimanta e aplicata. In cel mai bun caz vom obtine "cel mai mic punct care poate fi reprezentat de imprimanta data la setarile curente". Evident, in cazul unei alte imprimante rezultatul final va fi altul, deci nu e corect sa spui "etalon", pentru ca e unul relativ. 
 
 
De fapt, ce ma intereseaza pe mine, este rolul celor 2 dreptunghiuri, in special acel care e mai deschis la culoare :-) 
 
 
Si acum, o intrebare care chiar ma doare. Sa fi fost eu in locul organizatorului, nu as citi aceasta intrebare pentru ca nu sunt de acord la nivel logic cu dinsa. Care este solutia? Se ofera si un set de intrebari in calitate de backup? Daca da, care e numarul acestora? 
 
 
O alta problema este ca in multe cazuri atunci cind se pune la indoiala textul intrebarii sau validitatea raspunsului, organizatorul zice "nu a fost alcatuita de mine/noi intrebarea". Cred ca ar trebui sa fie o politica care determina ce se petrece in acest caz, pentru ca altfel presupun ca va creste numarul de contestatii (jocul precedent a avut cel mai mare numar de contestatii din istoria mea de jucator CUC).
 42 Scris de Marcel Spataru, la 03-03-2008 12:57
ps. asta nu-i intrebarea mea ;)
 41 Scris de Marcel Spataru, la 03-03-2008 12:57
nu stiu daca vi s-a explicat, dar pe acea imagine intunecata era un punct, drept in mijloc, inca mai intunecat. 
contrastul era intr-adevar slab, de aceea majoritatea echipelor nu au observat punctul.  
pai iata, punctul ala si era un pixel ;)
 40 despre pixel
Scris de Alex Railean website, la 03-03-2008 12:43
As vrea ca autorul intrebarii despre pixel sa explice cum se leaga intrebarea (imaginea) de raspuns. 
 
Nu sunt de acord cu acea intrebare, dar oricum mi-i interesant care este punctul de vedere al autorului. 
 
 
Jocul a fost interesant, chiar daca echipa mea a fost invinsa in cele mai multe cazuri (-:
 39 Scris de Veronica Vragaleva, la 03-03-2008 11:20
Multumesc echipei LAREME pentru organizare!! 
Ati fost foarte bravo!!(traditional, cu unele exceptii ;)). In mod special as vrea sa-l multumesc pe V. Lutenco pentru intrebarile pe care le-a enuntat (cred ca erau facute de el). Am primit o doza de cunostinte, asa cum imi place mai mult mie, din intrebarile lui Victor. Chiar am avut nevoie de asa ceva dupa o perioada mai indelungata de absenta a astfel de intrebari, care implica cunostinte generale aprofundate prin logica(exemplul clasic de ieri cu Trivia, 3 drumuri-tri- trei via drum- din latina- era perfect logic plus am mai aflat si etimologia unui cuvint). Desigur, si celelalte intrebari erau bune, in stilul echipei LAREME :zzz  
Sper ca urmatoarele etape sa fie la fel de interesante. 
Mersi inca o data organizatorilor!
 38 Scris de olga lopusanschi, la 03-03-2008 10:30
2 Marcel: +1
 37 II etapa
Scris de Kotenko, la 03-03-2008 10:19
Marcel, ekipa Maktub e de acord oricind duminica sa joace.
 36 Scris de Breahna Irina, la 03-03-2008 09:49
LAREME multumim pentru intrebari, intr-adevar au fost si bune, si interesante. 
Apropo, versiunea la injuraturi a dat-o Lina, asta asa pentru posteritate... :) 
Eu am dat altele :zzz
 35 Scris de Capatina Alexandru, la 03-03-2008 09:46
Nu e bine, prea incarcat ...
 34 Scris de Marcel Spataru, la 03-03-2008 09:43
Pentru a doua etapa eu va propun urmatoarea solutie: 
Ligile + Diviziile duminica la 12.00.  
Superliga tot duminica, la 16.00. 
 
Ce parere aveti?
 33 Scris de Octavian Sireteanu, la 02-03-2008 22:08
Eu din cate tin minte: Acord (12), Asachi (10), Mix (10), TMT (7), Sirius (2) si Zombii (1), dar vine Marcel sa confirme.
 32 Scris de Corneliu Rosca, la 02-03-2008 21:51
rezultatele Superligii de azi?
 31 Scris de Vasile Trotiuc, la 02-03-2008 21:16
LAREME - multumim pentru intrebari!!! Marea majoritatea au fost foarte bune. Cea cu \"injuraturi\" este o capodopera. Bravo Irina, care a dat versiunea si Octavian, care a avut incredere in ea (si Irina si versiunea :-). 
La ultima intrebarea cu \"legea\" echipa Asachi a raspuns INcorerct. Am fost convins de Polina si Octavian. Nu exista legea inmultirii, ci doar regula. 
Insa este acel caz (nu prea rar) cand versiunea incorecta este mai frumosa decat raspunsul corect, deoarece echipa a avut curaj sa se gandeasca indirect dar nu \"v lob\". 
Autorii intrebarilor si echipele nu sunt adversari (in mod normal). Dupa parerea mea, daca o singura echipa (sau chiar mai multe) au patruns in logica intrebarii ea trebuie incurajata si nu sa se procedeze la numaratoare literelor in raspunsul echipei. Ma refer la \"trivio\" si \"trivial\". Si \"a marturisi\" si \"a jura\". 
In Lingvo una din semnificatiile ale \"to testify\" este :;OB25==> CB25@640BL!!! 
Ambele intrebari sunt DIFICILE, care necesita originalitatea gandirii - cel mai placut lucru in jocul CUC. Merita incurajat!
 30 Scris de Alexandru Demidenco, la 02-03-2008 16:10
buna.am vrut sa intreb daca sambata viitoare pe data de 8 martie va fi jocul in divizii?vreau sa vin cu o echipa noua,daca e posibil
 29 Scris de Kotenko, la 02-03-2008 15:20
Da inca prima etapa a demonstrat cit de mult conteaza norokul in cuc, H5N1 au 22 de raspunsuri corecte, ceea ce e mult, si doar 3 puncte, ceea ce e putin, in special pentru ei, fiind o ekipa foarte puternica.  
Nedreapta e soarta :sigh
 28 Scris de Kotenko, la 02-03-2008 15:16
Dupa rezultatele primei runde putem constata ca liga B e cea mai puternica deocamdata - ambii lideri dupa prima etapa sunt aici (CD si Bifidoc) 
In asa liga no sa ne fie rusine sa pierdem :p  
Pe de alta parte si cistigatorul o sa aiba tot dreptul sa se mindreasca :)
 27 Scris de Doina LK, la 02-03-2008 15:07
zilele de cadouri pentru bunici, mamici, prietene, de emancipare a femeii (emoticon care chicoteste), simbatele libere pentru cele care joaca si cele care vor astepta pe cei ce joaca, sau organizeaza sunt acoperite de capitolul X din regulament :zzz
 26 Scris de Paramzina Nadejda, la 02-03-2008 14:38
Shi in general, creca o simbata libera ar fi cel mai bun cadou pt cele care joaca shi cele care vor ashtepta pe cei ce joaca, sau organiziaza :p
 25 A doua etapa
Scris de Paramzina Nadejda, la 02-03-2008 14:21
Stimati organizatori, ma bucur impreuna cu dvs. de prezentsa tuturor echipelor in prima etapa, dar...haidetsi sa ne bucuram shi in etapa a doua!!! 
Sunt sigura ca nu ne va reushi, pentru ca pe 8 MARTIE tre sa ne bucuram de mamici, bunici, prietene, shi alte fiintse dragi :P shi nu de faptul ca tre sa stam jumate de zi la Gaudeamus!!!! 
 
Oameni buni! haidetsi sa organizam etapa in alta zi, de exemplu duminica, in paralel cu superliga. 
Sorry, dar simbata noi nu o sa putem veni :( creca nu numai noi!!!!
 24 Scris de Mariana Cibotari, la 02-03-2008 13:49
Jocul de ieri a fost frumos pt cei care au jucat:) 
si pt noi desigur k tot a fost ca organizatori, cam greu..pierdere de voce, caldura:))..dar fain pin' la urma.. 
cit despre jocul de pe 8 martie n-am nicio problema..toata lumea se scoala de dimineata isi felicita mamicile, surioarele, bunicutele etc iar seara la joc..how about that?;)
 23 Scris de Doina LK, la 02-03-2008 13:47
propun nu unicei echipe maktub joi si vineri drept prima si a doua zi de emancipare.  
sau daca tot nu si nu, ferice de liga b >:)
 22 Scris de Kotenko, la 02-03-2008 13:09
Da de dimineata tot nui bine, ca lumea vre sa doarma :)
 21 Scris de Kotenko, la 02-03-2008 13:07
Doina, pentru mine si pentru intreaga ekipa Maktub este o problema. Noi nu venim pe 8 martie la joc. Noi sarbatorim emanciparea femeii si o sa fim deja departe de starea cind poti da raspunsuri corecte :) 
Si cred ca no sa fim unika ekipa. Asa ca am dat o propunere. Cel putin sa fie jokul de dimineata, da nu la 4 si sa se termine la 7. Asta kiar miroase a patologie (asta eu spun ca fara 5 minute psiholog) :P
 20 Scris de Doina LK, la 02-03-2008 11:33
kotenko, daca nu jucam pe 8 ca nu e bine, pe 24 ca e zi nationala in nigeria, pe 31 ca nu e frumos, pe 7 ca ploua... sigur ajungem sa terminam campionatul in decembrie :zzz  
 
pe 12 aprilie o sa fac si eu ziua cosmona...vigatiei-uticii (?) :zzz  
sper sa nu fie o problema, oricum xp mai are un membru :zzz
 19 Scris de Iacob ieu, la 02-03-2008 10:45
:cry  
adeca chiar mi pare rau. ca n-am fost.  
da scorul e bun 
:cry
 18 A doua etapa
Scris de Kotenko, la 02-03-2008 10:17
Multumesc organizatorilor primei etape, demult, ba chiar cred ca niciodata nu am vazut ca sa fie atitea contestatii si sa nu se ajunga la certuri si ofense. Ati facut fata foarte bine situatiei!  
 
In al doilea rind vreau sa exprim dezacordul cu faptul ca a doua etapa sa fie pe 8 martie. DAca incepem asa, o a jungem ca si pe 31 decembrie si pe 1 ianuarie tot cuc o sa jucam. Oamenii au mame care trebu felicitate4, prietene, prieteni care vor sa felicite.  
 
Consiliul Strategi, va rog sa meditati asupra acestui lucru!
 17 Scris de Corneliu Rosca, la 01-03-2008 23:40
Ok marcel mersi, noi oricum niciodata n-am prea beneficiat de Inceput de Bun Augur. Speram sa ne luam revansa pe parcurs. Poate data viitoare vom reusi si o prezenta mai completa. Deja a ajuns sa ma irite la culme chestia asta 
 
PS: Felicitari ptu echipa Xperience care in componenta de o persoana la dueluri i-a facut praf pe 10 lei cu 4:1, a egalat cu F7 si K19 si a pierdut onorabil la Chipitoc si G6. Ce-o sa fie cand vor veni toti 6?
 16 Scris de Marcel Spataru, la 01-03-2008 23:23
Corneliu, stiu despre ce este vorba.  
Intr-o alta liga a fost o contestatie pe intrebarea cu cartoful. 
Raspunsul vostru era "isi are corpul in pamant". 
Comisia de Contestatii a decis sa accepte doar raspunsurile in care era clar ca cartoful, ca si patriotii au "tot ce-i mai bun" sau "bogatia" in pamant. Respectiv, raspunsul vostru la aceasta intrebare nu a fost pana la urma acceptat.
 15 Scris de Corneliu Rosca, la 01-03-2008 22:27
O mica corectare in tabel: in duelul G-6:Chipitoc scorul a fost 3:4 si nu 2:4, respectiv runda a treia am avut 3 rasp.corecte, iar puncte in total am avut 5 si 15 raspunsuri corecte, anuntandu-se spre final.
 14 Scris de Marcel Spataru, la 01-03-2008 21:52
pe chestiunea gondolelor: 
"A sumptuary law of Venice required that gondolas should be painted black, and they are customarily so painted now." 
http://en.wikipedia.org/wiki/Gondola 
 
cu Napsterul inca trebuie sa hotaram.
 13 Scris de Marcel Spataru, la 01-03-2008 21:27
comentarii ceva, dupa prima etapa? 
in pofida numeroaselor contestatii de astazi, eu consider ca a fost o etapa reusita. 
vreau sa mentionez cateva realizari: 
au fost prezente toate cele 21 de echipe din prima etapa.  
nu tin minte in ultimii 2 un campionat in care sa se fi prezentat toate echipele din prima etapa.  
mai mult decat atat, a fost doar o echipa de un om :) dar si acest lucru din cauza unei situatii neprevazute. 
de asemenea, aceasta etapa a aratat ca lupta in ligi va fi stransa pana in ultimele etape.
 12 Scris de Marcel Spataru, la 01-03-2008 14:46
greseala tehnica la liga c, corectez
 11 Scris de Stamatov Victor, la 01-03-2008 09:35
kakkula vine, .... si va fi prima :)
 10 Scris de Eugene Zinkovsky, la 29-02-2008 23:34
La liga C se pare ca se joaca doar 40 de intrebari si vor fi doar 4 runde... 
La fel e si la pronosticuri...
 9 Scris de Ion Verdes, la 29-02-2008 17:42
mersi
 8 Scris de Marcel Spataru, la 29-02-2008 17:42
am anuntat deja, cu urmatoarea in rating. daca nu gresesc, e XIb.
 7 Scris de Ion Verdes, la 29-02-2008 17:40
Marcel, si daca Kakulla nu se prezinta, cu cine ii schimbati? Asta asa, teoretic
 6 Scris de Marcel Spataru, la 29-02-2008 17:01
da, inca inainte de tragerea la sorti. 
problema e ca nu stiu daca ei stiu ca tre sa faca intrebari. ;) 
aflu acush.
 5 Scris de Breahna Irina, la 29-02-2008 16:45
da GS au confirmat participarea?
 4 Scris de Marcel Spataru, la 29-02-2008 16:38
mie mi-au trimis cei de la Kolaphos. 
asteptam si de la B-3... 
nu stiu nimic de GS... 
 
Apropo, cineva de la Kakulla, dati un semn daca participati sau nu, pentru ca va schimbam daca nu va prezentati maine.
 3 Scris de Breahna Irina, la 29-02-2008 16:38
La 1. am aceeasi intrebare ca si Octavian. 
La 2. - Octavian, in timpul apropiat iti trimit piramida ;)
 2 Scris de Octavian Sireteanu, la 29-02-2008 15:31
Am 2 intebari: 
1. Imi trimite cineva intrebari pentru maine la redactat? Sa stiu daca trebuie sa astept .. 
2. Nu vrea nimeni sa contribuie cu descrierea jocurilor aici - http://www.cuc.md/index.php?option=com_content&task=view&id=1491&Itemid=1 ?
 1 Scris de Iacob ieu, la 28-02-2008 14:14
deja suntem pe locul I :grin

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.4

 
< Precedent   Urmator >
Advertisement

On-line

Avem 4 vizitatori online

Echipe

 

 

Meniu Campionat